Justin Bieber (25) og Selena Gomez (27) hadde et av-og-på-forhold i mange år . Nå har Selena klare meninger om forholdet til Bieber.

AV/ foto/  Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Justin Bieber (25) og Selena Gomez (27) begynte å date allerede i 2011, og holdt det gående i hele syv år. Duoen hadde derimot en rekke brudd i løpet av årene, før forholdet endte for godt i mars 2018. Bare to måneder etter bruddet med Gomez ble Bieber gjenforent med modell Hailey Bieber (23), som han giftet seg med samme år. Det melder ukebladet Se  Og Hør.

 

Nylig ga  Selena Gomez (27) ut singelen «Lose You To Love Me», og det ble tidlig spekulert på at låten omhandler det turbulente forholdet til den kanadiske artisten, noe hun nå bekrefter – samtidig som at hun kommer med en grov anklage. Da Gomez gjestet «The Tonight Show With Jimmy Fallon» tidligere denne måneden, fortalte hun

 

at det var nødvendig å dele låten med omverdenen. Det kom til et punkt hvor så mange ting ble sagt på mine vegne, og jeg fant ut at jeg beskyttet folk som ikke beskyttet meg. Men jeg har rett til å fortelle min del av historien. Jeg følte det var frigjørende, sier hun, ifølge E! News. I et nylig intervju med NPRs Weekend Edition Sunday, gjengitt

 

av ET Online, snakker Gomez ut om meningen bak «Lose Me To Love Me» og den nakne sårbarheten den bærer. Hun innrømmer så overfor radioverten at låten omhandler Bieber. 27-åringen går dermed inn på forholdet til superstjernen, og hun har tydelige tanker rundt måten ekskjæresten behandlet henne på. Gomez hevder blant annet at

 

hun følte seg misbrukt til tider. Det er farlig å ha en mentalitet hvor du ser på deg selv som et offer. Og jeg prøver ikke å være respektløs, jeg føler jeg var et offer for en type mishandling, hevder hun. Radioverten spør så om hun mener det var en emosjonell mishandling. Ja, og jeg tror det er noe som … Jeg måtte finne en måte å forstå det på som

 

 

 

LES  flere  av våre nyhetssaker  her.

 

 

 

en voksen. I tillegg måtte jeg forstå valgene jeg tok, selv om jeg definitivt ikke vil bruke resten av livet mitt på å snakke om dette, forteller hun. Under intervjuet med NPR forteller Gomez også at hun ikke føler hun fikk en respektfull avslutning på forholdet til «Sorry»-sangeren, som gikk videre etter svært kort tid. Jeg følte at jeg ikke fikk en respektfull

 

avslutning, og jeg har akseptert det, men jeg vet at jeg trengte en måte å si noen ting jeg skulle ønske ble sagt, forklarer hun, ifølge ET Online. Og det er nettopp gjennom låten hun får frem det som forble usagt. Videre påpeker hun at sangen ikke er ment som noe negativt. Jeg føler dette var en fin måte å bare si «Du vet, det er over og jeg forstår

 

det, og jeg respekterer det, og nå er jeg her i starten av et helt nytt kapittel», sier hun. Selv har Bieber forholdt seg relativt taus etter bruddet i 2018, med unntak av et par utsagn. I fjor vår kom han derimot med et slående svar til en fan, som ikke gikk ubemerket hen. Under et bilde på sin egen Instagram-profil ble han anklaget for å ikke elske kona si,

 

og at han bare giftet seg med henne som hevn mot Gomez – noe som fikk Bieber selv til å lette på sløret. Hvorfor ville jeg dedikert hele mitt liv til noen gjennom ekteskap bare for å ta igjen på eksen min? Jeg absolutt elsket og elsker Selena. Hun kommer alltid til å ha en plass i hjertet mitt, men jeg er hodestups forelsket i kona m,i og hun er det beste som noensinne har hendt meg, punktum, skrev artisten, ifølge Seventeen.

 

 

FØLG/ LIK  Norge-Og-VerdensNytt – klikk her!

 

 

 

View this post on Instagram

Puma fam. In my Cali Sport. @pumasportstyle ❤

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6446

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top