Karin Bakkebø:- Det er det villeste jeg har sett i hele mitt liv

 Foto/    Mauricio  Evensen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det var kvart på tre fredag ettermiddag at en UP-betjent skal ha blitt påkjørt av en grå Peugeot. Flere politipatruljwr tok raskt opp jakten på bilen. Karin Bakkebø fra Skien ble vitne til hendelsen. Det er det villeste jeg har sett i hele mitt liv, sier Bakkebø til NorgeOgVerdensNytt (NOVN),

 

 

når  vi møter henne på Geitergyggen. Det var da hun skulle ut og gå seg en tur, at hun plutselig fikk se den gråe bilen komme i stor hastighet på Voldsveien i retning mot Herre. Fluktbilen kjørte sikksakk mellom de andre bilene på veien for å rømme fra politiet, forteller Bakkebø. Har du

 

 

LES OGSÅ:  Politiet jaktet på to personer

 

 

Politiet avsluttet jakten på bilen og to personer (Foto: Mauricio Evensen / Extraavisen

 

 

noen gang sett og opplevd noe lignede hendelse før? Nei, det har jeg ikke, sier hun. Det så faktisk veldig farlig ut, utbryter hun. Jeg håper bilen blir funnet og personene blir tatt, avlsutter Karin Bakkebø. Bare kort tid etter etter at hun observerte fluktbilen kom politiet kjørende etter, også i høy hastighet.Politiet sier klokken 16.30 at de vil avslutte søket etter bil og fører operativt, men de vil opprettholde aktiviteten i etterforskningsarbeidet.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6374

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top