Kjære fine mamma – da var vår reise over

AV/    NorgeOgVerdensNytt   Foto:  Espen Andresen – 

 

 

 

 

 

 

 

  •  Følg  Norge-Og-Verdens-Nytt  på  facebook   –  Få flere lesere  her  og  her

 

 

 

 

 

 

 

Harald Rønneberg mistet moren. «Kjære fine mamma. Da var vår reise over». Det skriver Rønneberg i et innlegget  på Instagram med sine 80.000 følgere.Han beskriver tapet som utrolig vondt, og forteller om hvor takknemlig han er for at han fikk ha moren i livet sitt så lenge.– Du har betydd alt for meg! Og det er jeg så glad for at jeg fikk fortalt deg mange ganger. Jeg kommer til å savne deg dypt, mamma. Våre daglige samtaler, den herlige humoren din, den urokkelige støtten din og sikkert uendelig mye mer jeg ikke klarer å komme på nå. Hvil i fred. Jeg elsker deg for alltid.Harald Rønneberg er en av Norges mest kjente programledere. I 2003 inntok han TV-skjermene da han ledet «Idol» med Thomas Numme. Etter dette tok de to over «Senkveld», før han i senere tid har ledet sitt eget TV-program «Helt Harald».Rønneberg har mottatt flere priser i løpet av sin karriere, blant annet Gullruten, Årets TV-navn og Komiprisen.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6463

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top