Levi Jensen har valgt å kaste ut en del unge følgere.Og media får skylden for dette

AV/ Foto:  facebook / Jeg elsker Jesus.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FJERNER FØLGERE: Predikanten Levi jensen er som kjent en aktiv mann på sosiale medier hvor flere tusen unge følger han hver eneste dag.Det er inne på Snapchat, TikTok, instagram, YouTube og

 

 

Facebook oga andre steder.I en video som er på nesten 6 minutter som ble lagt ut igår ikveld, forteller Jensen at han og hans moderatorer nå vil kaste ut en del av unge føgere fra facebook-gruppen “jeg elsker jesus” og

 

 

andre av hans plasser.Bakgrunnen for dette skal være fordi folk skriver mye tull og useriøst under kommentarfeltet på ulike innlegg og videoer. Levi og hans meldhjelpere har fått nok og har nå tatt seg fri noen dager for å gå gjennom de ulike plassen. Nå har vi startet et tiltak og vil gå nøye gjennom for å blokkere/kaste ut brukere som

 

 

bare skriver tull og tøys, sier Jensen i videoen.Han mener at noen av hans følgere/brukere forsøpler åkeren.Med det mener Levi: Jeg og de andre som jeg jobber sammen med i “Levis ministry” prøver  bare å hjelpe folk til å bli herlig frelst. Samtidig vil vi hjelpe

 

 

LES  OGSÅ:  Levi Jensen har fått sin egen livvakt

 

 

dem gjennom deres vanskelige liv, sier Levi i videonVidere forteller han: Det er altså vekekorn som bibelen snakker om. Så står det videre i bibelen om ugress som også vokser i åkeren, og som bare er forsøpling. Når folk da leser om det får de sågal

 

 

sårkorn i sitt hjerte.Jeg vil så gjerne ivaretta interessen for mine elskede brødre og søster i denne gruppen som seriøst vil komme nærmere Gud. Dere som ikke har planer ikke vil komme nærmere Gud, men bare skrive tull

 

 

i denne facebook-gruppen, vil nå bli umidlebart fjernet fra gruppa.Jeg håper da det kan bli litt greit for de som blir igjen i denne gruppa. Levi Jensen fortsetter. Jeg har faktisk fått med meg

 

 

at det er hissig skrevet mye “løgner” om meg i ulike medier.Det er jo vill storm i hele Norge.Jensen mener selv at det nok hele er medias skyld at folk skriver mye tull inne på gruppene hans – og at folk har reist seg

 

 

mot han. Det at folk skriver tull og tøv under komentarfeltet medfører bare til ekstra arbeid for oss som jobber i denne gruppen. Gruppa er så stor at vi absolutt ikke har mulighet til å vente på at dere skjerper dere. Så dermed velger vi å kaste ut dere som bare tuller, sier Jensen. Det er jo dere

 

 

som bestemmer. Enten rabler dere ned gruppa og blir kastet ut, eller at dere fortsatt blir med i gruppa og er aktive og tar imot åndelig føde som vil være til hjelp for dere selv.Det er sånn at jeg elsker alle menensker og tilgir dere alle – men

 

 

dette blir på bekostning av andre som er i gruppa. Det blir bare en del søppel og en liten trivsel faktor for retsterende som er igjen i gruppa. Det bir mye dugnad på meg og de andre moderatorer, og det er unødvendig, for vi er presset på tid. Det er nok ingen som ville hat mitt liv, det lover jeg, avslutter jensen.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6460

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top