Love Island 2020 på TV2 kom med store ord om at dette skulle bli noe helt annet enn fjorårets Tone Aaberge fiasko.

Reklame | Anniest.blogg.no

AV/ foto/ Privat /  Anniest.blogg.no/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei dere!

Love Island 2020 på TV2 kom med store ord om at dette skulle bli noe helt annet enn fjorårets Tone Aaberge fiasko. Med Morten Hegseth som programleder, en idyllisk villa i Argentina, og forhåpentligvis deltakere med litt mer personlighet og liv i seg , steg forventingene mine mer og mer. Dessverre lider showet av det samme som drepte 2019 versjonen. En kjedelig og enfoldig cast, der deltakerne er så lite unik at de går i ett med hverandre. Utenom når de forteller hverandre at “du ser bra ut,” “takk, du og,” og når de blir ekstra giret og slår over til engelsk for absolutt ingen grunn, så er det ekstremt lite som skjer.

 

 

ANNIES  BLOGG-INNLEGG:  https://anniest.blogg.no/

 

 

Brilleslange 🤓 Det er derimot en ting som jeg har lagt merke til i årets serie. Deltakerne er i ferd med å utvikle sitt egen språk inne i villaen. Som noen slags kameleoner, så adapterer de seg til omgivelsene rundt, og begynner å høres mer og mer ut som hverandre for hver (så langt) meningsløse episode som går. Her er de ordene jeg har lagt merke til som er blitt mest sagt (foreløpig iallfall. Plutselig kommer det et nytt menneske inn med et nytt ord som alle må lære seg umiddelbart) på Love Island 2020.

 

 

1 – Vibe / vibe’a / viber 

“Vi har en vibe.”

“Ja vi vibe’a bra på daten.”

“Vi viber bare ikke.”

For en gjeng som er så oppmerksom på å flette inn engelsk så ofte som mulig, så håper jeg at de vet at vibe’a og viber ikke er engelske ord.

2 – Bli kjent med

“Jeg har lyst til å bli kjent med deg.”

“Akkurat nå holder jeg på å bli kjent med Ida.”

2020’s versjon av “holder på.” Kreativt. Eller kanskje direkte oversatt fra Love Island UK’s “get to know?”

3 – Connection

“Man må ha en connection.”

“Jeg vet ikke, vi har bare en connection.”

Kjemi? Neida, måtte et engelsk ord til.

4 – Engelsk

Anytime, anywhere, any place. Single words. Whole sentences. Nothing is safe. De fleste vet at når Thammy tar et dypt pust inn mens hun prater, så er det bare å gjøre seg klar…

 

Hvilket ord burde jeg ta med? Har jeg jeg glemt noen?

Får vi inn nok ord i kommentarfeltet kan vi snart lage en egen Love Island-bingo her på bloggen! 😄

 

Et innlegg i samrbeid med NorgeOgVerdensNytt og Annie Steinkjær
Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top