Mariam (27 var) på vei hjem fra jobb – ble kidnappet foran kjæresten og drept

Foto/     Instagram / privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fredag var bartenderen Mariam Abdulrab (27) på vei hjem fra arbeid, etter å ha jobbet sent på baren Revery: VR Bar. Da 27-åringen var hjemme, som hun delte med kjæresten Jerry Antoine, bedre kjent som rapperen «Germ», skal Germ raskt ha ringt politiet i Atlanta. Det melder People.

 

 

I samtalen fortalte han at Abdulrab kom ut av bilen sin, da han så en mann gripe fatt i henne med pistol og tvinge henne inn i et annet kjøretøy som deretter kjørte av gårde.Fire timer senere fant politiet Abdulrab skutt og drept omtrent halvannen kilometer unna der hun sist ble sett. Rapperen i

 

 

dyp sorg. At en mann truet henne med pistol var det siste Germ så av kjæresten mens hun var i live. Dagen etter den tragiske hendelsen, skrev Germ et innlegg på Instagram-konto for å hylle sin avdøde kjæreste. Innlegget består av en bildekarusell med flere søte bilder og videoer av paret. Under skrev han

 

 

følgende:«I dag har vært en vanskelig dag. Jeg så min livs beste venn bli tatt fra meg og så tar fyren livet av henne i tillegg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tiden står helt stille. Men jeg skal sørge for at alle husker hvor uselvisk og glad du var. Du fortjente ikke dette.».Avslutningsvis oppfordrer han

 

 

følgerne til å gå inn på innsamlingssida som er opprettet til støtte for familien. Han takker samtidig for all kjærlighet og støtte han har fått.I et annet innlegg delte Germ et bilde av et minnemaleri som samfunnet har malt etter Abdulrabs død.«Jeg elsker deg Mermz. Jeg sa alltid til deg at du var

 

 

legendarisk. Jeg vet ikke om noen som elsket mer enn deg, du lærte meg så mye om livet. Mariam for alltid».I skrivende stund har det blitt samlet inn nesten en halv million norske kroner gjennom siden på GoFundMe. Ifølge politiet skal en 27 år gammel mann ha blitt pågrepet og arrestert i

 

 

forbindelse med kidnappingen og drapet av Abdulrab. Han ble ifølge  People  pågrepet i Griffin, Georgia, av det lokale politiet etter en biljakt som endte med en kollisjon.Den mistenkte ble først sendt på sykehus med skader etter kollisjonen Tirsdag forrige uke ble han overført til fengselet i Fulton County.Atlanta-politiet uttalte forrige lørdag at mannen blant annet er siktet for kidnapping, drap og grovt overgrep med et dødelig våpen.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6471

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top