Martha Louise skal ikke representere Kongehuset

Foto/     Richter Frank-JurgenFlick

 

 

 

 

 

 

 

  •  Følg  Norge-Og-Verdens-Nytt  på  facebook   –  Få flere lesere  her  og  her

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prinsesse Martha Louise sier hun ikke skal representere Kongehuset. Sammen med Kongehuset har de blitt enige om at hun skal få beholde prinsessetittelen.«Prinsesse Märtha Louise ønsker å bidra til et tydeligere skille mellom egne aktiviteter og tilknytningen til kongehuset».Det står det i en pressemelding fra Slottet.«Prinsessen har derfor, i samråd med Hans Majestet Kongen og den nærmeste familien, bestemt at hun på det nåværende tidspunkt ikke skal utføre offisielle oppgaver for Kongehuset», heter det.På sin Instagram har Martha Louise lagt ut en  video, med følgende budskap: Etter en periode med mange spørsmål knyttet til meg og min forlovedes rolle har jeg bestemt meg for at jeg på det nåværende tidspunkt ikke lenger vil utføre offisiell oppgaver for kongehuset, sier Märtha Louise. Denne avgjørelsen tar jeg i samråd med foreldrene mine, kongen og dronningen og den nærmeste familie for å skape ro rundt kongehuset.Hans Majest Kong Harald sier at han er veldig lei seg at ikke prinsessen skal representere Kongehuset i offisielle sammenheng: Jeg er lei meg for at prinsessen ikke lenger skal representere kongehuset.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6476

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top