Matilde Lundh Forberg: Jeg ser frem til når alt blir som før, og at man kan begynne å treffe folk som normalt. Det er en utfordrende situasjon, men vi får håpe dette gir seg snart

Foto/ Daniel Millan - Roger Myrland / Skrev, Daniel Deniazi, S24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miss Norway-deltaker, Matilde Lundh Forberg sier hun ser frem til når Norge kan normalisere seg. Jeg ser frem til når alt blir som før, og at man kan begynne å treffe folk som normalt. Det er en

 

 

 

LES  OGSÅ  flere  saker om Miss-Norwsy  her

 

 

 

utfordrende situasjon, men vi får håpe dette gir seg snart, sier Forberg.Forberg sier hun tenker spesielt de som er hjemme og ikke har det så bra, men håper at mange av dem får den hjelpen de

 

 

trenger. Tidligere intervjuet vi henne, der hun fortalte at kvinners rettigheter var hennes store hjert-esak: Jeg brenner for kvinners rettigheter. At det skal bli likestilling mellom menn og kvinner.

 

Jeg ønsker at alle skal ha like muligheter i verden uansett kjønn, sa 19-åringen tidligere.Hun fortalte også at det var viktig at de unge tok de rette valgene, altså gode valg som vil få en betydning

 

 

i tiden fremover.For tiden bruker hun tiden til forberede seg til Miss Norway, men noe av tiden går til jobb, trening og meditasjon. Når det gjelder Miss Norway så forbereder jeg meg til Miss Norway,

 

 

der jeg øver på hæler, og skriver innlegg på bloggen og andre forberedelser.I tillegg jobber hun med presentasjonsvideo og bilder. Tidligere var hun en av de som ble trukket ut til semifinalen, og

 

 

har en drøm om å nå toppen. Målet er å komme videre til finalen.Har du fått respons fra folk om delta-elsen din? Ja, jeg har fårr en rekke tilbakemeldinger fra folk, og spesielt folk som lurer på om

 

 

min deltakelse går som normalt, og det gjør det.Det var ikke lenge siden hun var på catwalken for å trene seg opp med andre deltakere. Det var veldig gøy, og samtidig utfordrende, og det var godt å få litt veiledning.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6430

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top