Miss Norway-deltakeren, Isabel Kemi (22) melder at hun er kommet hjem til Norge Nå er hun satt i corona-karantene i 14 dager

AV/ foto: privat, sak, 24.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miss Norway-deltakeren, Isabel Kemi (22) kunne i dag melde om at hun er kommet hjem fra Gran Canaria. Nå er hun satt i karantene i 14 dager. Etter en uke på Gran Canaria kan hun endelig puste lettet ut. Nå er hun hjemme og må nå være i hjemmekarantene i 14 dager. Jeg føler at jeg kan senke skuldrene. Det har vært tøffe dager for meg

 

 

 

Foto/ privat

 

 

 

i det siste, men jeg slapper litt mer av nå, forteller 22-åringen. S24 – som først medler saken – har i over tid fått meldinger om at Miss Norway-delt-akeren har vært i Gran Canaria, og har det siste døgnet vært i kontakt med henne for å høre om situasjonen. S24 har også vært i kontakt med Miss Norway-deltaker, Ina Kollset som måtte rett i karantene

 

 

etter ferietur i SørItalia.Flere kanselleringen og forsinkelser har ført til at Kemi ikke fikk flydd hjem til Norge tidligere: Når vi kom på flyet ble vi fortalt at på grunn av stor lufttrafikk fikk vi ikke fly før 50 minutter senere. Men pilotene har flydd i 13 timer og om vi ikke tok av innen 10 min, så kunne ikke pilotene fly på grunn av for lang arbeidstid. Jeg tror de

 

 

 

har prøvd å finne alternativer av ruter, men rakk det ikke, så det blir mest sannsynlig nytt fly i morgen tidlig, fortalte Kemi til S24 natt til lørdag. Hun forteller også at situasjonen har ført til søvnløse netter på grunn av stress. Hun mener lite informasjon er bare en del av stressfaktoren: Jeg har stresset veldig for å komme meg hjem. Det var helt kaotisk

 

 

på flyplassen. Folk som sto mindre enn en meter fra hverandre. Og da vi skulle til hotellet og tilbake til flyplassen neste dag ble vi stuet inn i en buss med flere andre folk. Hun forteller også at hun har tilbringet mye tid på flyplassen.Det var lite informasjon vi fikk, og vi måtte hele tiden oppdatere oss på nettaviser for å få den informasjon.

 

 

Foto/ privat

 

 

Jeg har vært på flyplassen i flere timer, men kan endelig slappe litt mer av nå.Isabel Kemi er semifinalist i Miss Norway. S24 har tidligere intervjuet deltakeren fra Fredrikstad.Nå skal hun bruke tiden sin til å forberede seg til Miss Norway, melder  S24..

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6454

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top