Miss Norway Sunniva Høiåsen Frigstad (20) skadet foten da hun var hos en venn i helgen

AV/ Foto:   Maren Granaas / Privat 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miss Norway-deltaker, Sunniva Høiåsen Frigstad (20) er skadet etter at hun var på besøk hos en venn i Vennesla i helgen. Jeg var hos en venn i helgen hvor vi satt i et utehus. Da jeg gikk

 

 

fra bordet og bortover var det svært mørkt og kunne ikke se hvor jeg satt foten, forteller Frigstad til S24, som forteller at hun skal ha hørt at det knakk i foten.Hun forteller videre at hun skal

 

 

ha fått hjelp av vennene sine. Hun fryktet at hun ikke får delta i finalen som går av stabelen 31.oktober i Oslo. To gode venner hjalp meg med å heve beinet. Jeg var utrolig redd for at jeg

 

Søndag kveld kunne Sunniva stå på hæler, selv om hun hadde skadet seg. Foto: Privat

 

hadde brukket det eller ødelagt en sen. Da jeg tok av sokken var det en stor kul på foten.Hun ble videre sendt til legevakten for undersøkelse. Det viste seg at hun ikke skal ha brukket foten,

 

 

men skal ha fått indre blødninger og strukket et sen. Jeg var ekstremt redd for at dette ville gå utover konkurransen og det jeg har forberedt meg på i over ett år,sier hun til S24.Jeg ble undersøkt med trykk og

 

 

ultralyd.Hun skal ha fortalt at hun fikk til å stå på foten under en fotoshoot søndag kveld.Hvordan går det nå med deg nå etter ulykken?Det går veldig fint.Akkurat nå er jeg bare hoven og blå, så har smerten dempet seg litt etter lørdagen, forteller Sunniva Høiåsen Frigstad til Norge-Og-Verdens-Nytt.

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top