Morens anke ble forkastet i Høyesterett. Nå forebereder hun seg til å føre saken videre til EMD

AV/ foto/ NorgeOgVerdensNytt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En kvinne i slutten av 40-årene ble tidligere i år dømt for å ha krenket og utlevert sin sju år gamle datter på sosiale medier.  For en tid siden gikk saken opp i Høyesterett. Tirsdag 5 November falt dommen i retten. Nå forteller moren at anken hennes ble forkastet i høyesterett, noe som betyr at dommen som tidligere falt fra lagmannsretten blir stående.

 

Fortell litt om dommen fra lagmannsretten? Hva kan jeg si. Jeg er dømt for å ha krenket min datter og offentliggjøre sensitive private opplysninger, forteller moren til “Norge Og Verdens Nytt”. Hva skjer nå videre i saken deres? Jeg og min advokat kommer nå til å forberede oss på å føre saken videre inn for EMD, svarer moren. Min advokat er i gang med skriv til EMD. Hva han tenker er viktigst så må jeg først ta med han før jeg kan si noe mer. Beklager lite info, forteller moren.

 

 

NB: Vi kommer med mer info senere…

 

 

LES: Moren:- Jeg ønsker ikke en dom som slår fast at jeg har krenket min egen datter

 

LES: Moren dømt for å ha krenket datterens privatliv.Saken kommer i Høyesterett 

 

LES: Moren (50) dømt for å ha krenket datteren (7).Skal saken opp for Høyesterett

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6444

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top