Nå deler Christina Vukicevic Demidov (32) gladnyheten om at hun har blitt mamma for andre gang

AV/ foto: instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det var i februar at den tidligere friidrettsutøveren Christina Vukicevic Demidov (32) kunne avsløre at hun ventet sitt andre barn med den tidligere fotballspilleren Vadim Demidov (33).Det gjorde hun ved å dele en video på Instagram hvor hun viste fram sin voksende mage,Nå kan 32-åringen avsløre at parets sønn har kommet til verden.

 

 

Det deler hun i form av et innlegg på Instagram.I innlegget skriver Vukicevic Demidov at hun sjeldent deler noe veldig personlig på Instagram, men at hun kjenner litt på det nå.«Kjære alle gravide medsøstre. Dette bildet ble tatt få timer etter at min andre sønn kom til verden..midt under «Covid-19»-krisen. Jeg er sikker på at mange av dere

 

 

som har fødsel rett rundt hjørnet kjenner på MANGE av de samme følelsene rundt det å føde i ei tid som denne», starter den nybakte moren innlegget med.«Jeg kan på ingen måte si noe som direkte hjelper, men vit dette: Det er verdens beste jordmødre, leger og sykepleiere som venter på dere. De vet at situasjonen er vanskelig for sårbare

 

 

kommende mødre/foreldre, men likevel klarer de å få situasjonen til å virke helt normal her på sykehuset/sykehusene selv om den er ganske så «unormal»», fortsetter hun.Videre skriver 32-åringen at helsepersonellet heier på deg og passer på deg helt til du spaserer ut av sykehuset med en liten baby i armene.«Jeg har nettopp opplevd det selv.

 

 

Heia dere og heia helsevesenet! Dette går bra. Det er jeg sikker på! (Må legge til at jobben som ble gjort sist for meg i Bergen på KK hadde like god «kvalitet» som denne. Noe som gjør meg trygg på at fødeavdelinger gjennom hele Norge leverer service i verdensklasse uansett situasjon», avslutter hun sitt innlegg på instagram. Det skal ha vært i år 2011 at det nybakte foreldrene møtte hverandre for aller første gang. Året etter forlovet de seg, og etter tre år som kjærester giftet de seg.

 

 

View this post on Instagram

Jeg deler sjeldent noe veldig personlig her på instagram. Men jeg kjenner litt på det nå. Kjære alle gravide medsøstre. Dette bildet ble tatt få timer etter at min andre sønn kom til verden..midt under «Covid-19»-krisen. Jeg sikker på at mange av dere som har fødsel rett rundt hjørnet kjenner på MANGE av de samme følelsene rundt det å føde i en tid som denne. Jeg kan på ingen måte si noe som direkte hjelper, men vit dette: Det er verdens beste jordmødre, leger og sykepleiere som venter på dere❤️ De vet at situasjonen er vanskelig for sårbare kommende mødre/foreldre, men likevel klarer de å få situasjonen til å virke helt normal her på sykehuset/sykehusene selv om den er ganske så «unormal». De heier på deg og passer på deg helt til du spaserer ut av sykehuset med en liten baby i armene❤️ Jeg har nettopp opplevd det selv❤️Heia dere og heia helsevesenet! Dette går bra🤱🏼Det er jeg sikker på! (Må legge til at jobben som ble gjort sist for meg i Bergen på KK hadde like god «kvalitet» som denne. Noe som gjør meg trygg på at fødeavdelinger gjennom hele Norge leverer service i verdensklasse❤️ uansett situasjon).

A post shared by Christina Vukicevic Demidov (@christinav.d) on

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6375

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top