Nå er det slutt mellom Linnéa Myhre (29) og Sondre Lerche (37). Linnéa avslørte bruddet. Se video!

Foto /video/ YouTube /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det sju år lange forholdet mellom bloggeren og Linnéa Myhre og artisten Sondre Lerche er nå over, ifølge førstnevnte.I løpet av en 18 minutters lang Youtube-video avslører Myhre, som også har

 

 

skrevet flere bøker, at det er slutt mellom henne og Sondre Lerche.Paret har vært sammen siden 2013. Selv om det ble slutt før en fyr bestemte seg for å spise flaggermus i Kina, så er det fint og viktig

 

 

å forsøke og stå sammen i en uvanlig situasjon. Prøve å finne felles løsninger, være litt raus og strekke seg litt lenger enn man vanligvis ville ha gjort. Jeg sier på ingen måte at det er lett, fortsetter hun.

 

 

Unde-rveis i videoen hører man også at Myhre og Lerche er i samme hjem, og førstnevnte påpeker at man må forsøke å finne løsninger i en ellers vanskelig hverdag.Videoen handler hovedsakelig om

 

 

hvordan man skal komme seg gjennom karantenetiden og heter «Til alle det holder på å klikke for».Hun forklarer at hun nå i flere uker har sittet innestengt med eks-kjæresten sin. Jeg har hverken

 

 

 

View this post on Instagram

Lever ut min indre blogger på Coachella 🔮

A post shared by Linnéa Myhre (@linniiie) on

 

 

 

barn eller lite plass, men jeg har vært innestengt med eks-kjæresten min i flere uker enn det jeg egentlig har oversikt over, og det er heller ikke problemfritt, kan man si, sier Myhre i videoen og forteller

 

 

videre at det har vært slutt i flere måneder. Myhre har skrevet flere bøker. Første boken «Evig søndag» kom ut i 2012. Den handler om Myhre som ung og hennes utfordringer med depresjoner og

 

 

spiseforstyrrelser.Hennes nyeste bok ble gitt ut høsten 2019. «Meg, meg, meg» handler i stor grad om frykten for å få barn og skjønnhetsjag. Handlingen i boken foregår primært i Los Angeles, der

 

 

Myhre selv har bodd av og på med eks-kjæresten Sondre Lerche. Flyttingen ble også fremstilt i fjorårets høstsesong av «Bloggerne».Videre har forfatteren vært svært åpen om sin mentale helse i bøker,

 

 

på blogg og på Youtube-kanalen.I søndagens Youtube-video sier hun blant annet: Nå har jeg, som noen kanskje har fått med seg, ikke verdens mest stabile psyke. Det skal ikke mer til enn at melkek-

 

 

artongen er tom om morgenen, før det klikker fullstendig for meg.Hun formidler også hvor viktig det er å ta vare på hverandre og sin mentale helse i denne tiden.

 

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top