Nå flytter toppbloggeren Sophie Elise Isachsen (24) igjen. Denne gangen flytter hun til Tromsø

AV/ Foto/ NorgeOgVerdensNytt,.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOPPBLOGGER OG INFLUENSER Sophie Elise Isachsen (24) flytter til Tromsø. Dette skrev hun på bloggen sin torsdag kveld.På bloggen sin skriver Isachsen at hun har vært i banken, og fått klarsignal på boliglån. Nå er hun på utkikk etter leilighet i Tromsø, og begrunnelsen skal være at kjæresten hennes Kasper studerer i byen, og bruker en del tid der.

 

«Jeg skal beholde boligen jeg har i Oslo og fortsette å bo der når jeg må til Oslo for jobb og diverse. Jeg ser for meg å bruke tiden min litt 50/50 på begge stedene, kanskje to uker her og to uker der», skriver 24-åringen i blogginnlegget.Primært ønsker hun å kjøpe leilighet i «Nordens Paris» før jul, men det avhenger av at hun faktisk finner noe hun liker.

 

Om hun ikke finner drømmeleiligheten før den tid, fortsetter hun å se på nyåret.I blogginnlegget innrømmer Isachsen at det blir godt å komme seg bort fra hovedstaden.«Det blir fint å ha base i en annen by, hvor jeg kan trekke meg litt tilbake for å fokusere på skrivingen og meg selv. Det er der jeg vil komme for å senke skuldrene, og heller ha fullt kjør når jeg er i

 

Oslo. Nå har jeg aldri ‘space’, og i Harstad er det også mye sosialt»,skriver hun.Bloggeren innrømmer også at det er en god investering for henne å kjøpe leilighet i Tromsø, og at hun har planer om å eventuelt leie ut leiligheten når hun og kjæresten ikke er der.Selv om hun nå planlegger å bo i Tromsø i en periode, er hun klar på at hun ikke kommer til å flytte

 

dit permanent.«Tro meg, det er i Oslo jeg vil bo og leve, men det blir spennende å teste ut en annen by for en periode. Det er ikke aktuelt for meg å flytte på fulltid på grunn av jobb, jeg må til Oslo ofte uansett», poengterer hun til leserne sine. Se Og Hør melder også saken.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6438

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top