Nå venter ordføreren og fylkesordføreren sjette barn.Og de gleder seg

AV/ Foto/ NorgeOgVerdensNytt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NÅ VENTER SKIEN-ORDFØRER BARN Ordfører Hedda Foss Five (Ap) og fylkesordfører Sven Tore Løkslid (Ap) venter barn. Det bekrefter hun selv på sin egen facebook-profil, og skriver følgende: “Noen har tenkt det,

 

enda flere har undret seg, og noen har faktisk spurt. Så nå må jeg bare hoppe i det. Til alle på en gang! For JA! Vi er gravide, og veldig glade og takknemlige for det. Fem skal bli til seks, og det er

 

virkelig et så stort vidunder at vi må klype oss i armen.Det blir tidsnok tid til å stille alle praktiske spørsmål, men akkurat nå gleder vi oss stort over en ny skiensborger og telemarking”.

 

Vi i NorgeOgVerdensNytt gratulerer så mye til paret Selv om jeg er gravid  så skal jeg gjennomføre valgkampen, og kommer selvfølgelig til å ta meg permisjon etter hvert, sier hun til lokalavisa Varden.

 

 

 

  • Legg gjerne igjen en kommentar her!

 

 

 

Noen har tenkt det, enda flere har undret seg, og noen har faktisk spurt. Så nå må jeg bare hoppe i det. Til alle på en…

Posted by Hedda Foss Five on Sunday, June 2, 2019

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top