NorgeOgVerdensNytt på topplisten og kake – tusen takk!

AV/    Mauricio  Evensen  Foto/    Privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOPPLISTEN: Hei alle sammen.Helt fra NorgeOgVerdensNytt startet opp for aller første gang i år 2018, har redaksjonen vært opp og ned på topplisten på Blogg.no. Vi har mottatt både ros og ris,og det er bra.Slik er det for alle bloggere.Fra starten av har vi hat svært mange gode og faste lesere og følgere. Det har vi fortsatt.Det er jeg, Mauricio Evensen fra bamble som er både ansvarlig redaktør og eier av

 

 

TIPS OSS  [email protected]  – eller facebook

 

Benedicte laget NorgeOgVerdensNytt-kake

 

NorgeOgVerdensNytt (NOVN), og har med andre god og flinke folk med på laget.Som mange der ute vet har jeg tidligere hat en annen nyhetsblogg og flere ulike hverdagsblogg, og hadde også da svært god plasering på topplisten med mange gode faste lesere og følgere. Nyhetsbloggen som jeg hadde den gang var blant annet på en god 2 plass med over 30-tusen besøkende. Tirsdag den 18 April var

 

 

bloggen NorgeOgVerdensNytt på en god 5 plass med nesten 3000 besøkende innom. Idag,Onsdag den 19 April, er bloggen på en god 2 plass med over 5000 besøkende. Både jeg som sjefredsktør og resten av redaksjonen er kjempe fornøyde.Det er ikke første gang, og nok ikke siste gang vi er høyt på på topplisten. 5-plass på topplisten måtte selvølgelig feires med en egen NorgeOgVerdensNytt-kake, som

 

 

ble laget av min kone, Benedicte, som var den som foreslo NorgeOgVerdensNytt som navn, og slik ble navnet til. Det ble en kjempefin kake, og den var kjempegod.Det ble både kake og kaffe hjemme med familien og vår lille prinsesse, Maria på 5 år.Men før det ble en fin feiring med kake  hjemme, hadde jeg hat en liten feiring med kaffe og matbit hos Kirkrens-Bymisjon Grenland i Porsgrunn.Jeg som

 

 

frilans-journalist og fotograf brenner for og jobbe med nyheter, ta bilder og skrive saker.Er det noen der ute som kunne tenkt seg en frilanser, er det bare å ta direkte kontakt på facebook eller epost: [email protected] er også fotograf og journalist (var nyhetsredaktør) for Extraavisen.Itillegg leverer jeg bilder til andre medier.Tusen takk til Blogg.no som har lat meg ha en nyhetsblogg på blogg.no.Tusen takk til alle som er faste lesere og følgere av NorgeOgVerdensNytt. Og tusen takk til en flink og kreativ kone som laga en kjempefin og god kake for NorgeOgVerdensNytt. Gud velsige dere alle <3

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6475

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top