Norunn Lemberget (82) ble slått hardt i ansiktet av en tenåring (16)

 

 

AV/ foto/ politiet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EN TENÅRING GUTT SLO EN KVINNE (82) I ANSIKTET: Klokken 22.30 mandag kveld ble 82 år gamle Norunn Lemberget slått hardt i ansiktet av en 16 år gammel gutt i sitt hjem på Rena.Jeg hørte bråk utenfor huset. Siden jeg og en annen har bilen parkert her, var jeg redd for hærverk, så jeg gikk ut. Der sto fire ungdommer som jeg ikke kjente fra før.Jeg gjentok flere gnager at jeg skulle ringe politiet om de ikke gikk. Da fikk jeg en knyttneve, den kom uten forvarsel, og jeg rakk ikke å reagere, forteller 82-åringen.
Da så jeg at jeg blødde, og brillene lå på bakken.Jeg gikk inn og ringte politiet, forteller Norunn.Ifølge politiet ble hele hendelsen filmet og lagt ut på sosiale medier.Det er iverksatt etterforskning i saken.Det har blitt gjennomført avhør av fire ungdommer politiet mener står bak volden, og flere andre straffbare handlinger som ble utført på Rena mandag kveld.Det melder TV2.Kvinnen sto i døråpningen på huset sitt da hun ble slått av den unge gutten.Den 82 år gamle kvinnen går inn og ringer til politiet, som senere kommer til stedet.
Fylkesmannen i Innlandet har nå iverksatt gransking av ungdomsinstitusjonen.eg har bodd på Rena hele livet, og har aldri opplevd noe lignede, sier Norunn Lemberget (82) til Dagbladet. Norunn har vært hos legen og fått konstatert ei hoven leppe og ei øm tann. Hun priser seg lykkelig over at det ikke gikk verre. Vil du være redd for å bo og gå utendørs på Rena etter dette? Nei, jeg er ikke redd. Men jeg synes det er synd at dette skulle skje med meg, sier Lemberget til DB.Gutten som slo er avhørt og han erkjenner det han har gjort,
ifølge politiet.Han har erkjent de faktiske forhold og sier også at han er flau over oppførselen sin,sier politioverbetjent Roger Næss i Innlandet politidistrikt..Nå må politiet også hanskes med trusler mot gutten og de andre ungdommene etter at folk har sett videoen. Flere har ytret ønske om å oppsøke dem, melder NRK.
Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6453

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top