AP-politikekren Odin Adelsten Aunan Bohmann:- Jeg sier nei til reoppnevning som statssekretær dersom jeg blir spurt

AV/    NorgeOgVerdensNytt    Foto/    Mauricio Evensen / 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mandag var det flere medier som skrev at AP-politikekren Odin Adelsten Bohmann har bestemt seg for å trekke seg som statssekretær i kultur- og likestillingsdepartementet.Det stemmer ikke.Vi i NorgeOgVerdensNytt har vært i kontakt med Bohmann. Jeg har sett at flere har skrevet at jeg trekker meg som statssekretær,det er jo feil. Jeg trekker meg ikke.Jeg sier bare nei til re-oppnevning

 

 

TIPS OSS /DEL DIN HISTOIRE IDAG: [email protected] – eller facebook

 

 

dersom jeg blir spurt. Alle i politisk ledelse går alltid av med en statsråden, så kan man eventuelt få spørsmål om å re-oppnevnes, det har jeg altså sagt ifra om at jeg ikke ønsker, sier Bohmann, og bekrefter også at han kommer fortsatt til å være ordførerkandidat.Bohmann melder også saken på sin Facebook-side. Avgjørelsen er tatt på grunn av saken om sjefen, Anette Trettebergstuen, sin inhabilitet

 

 

og at hun har trukket seg som statsråd. Jeg har i dag gitt beskjed om at jeg ikke ønsker å fortsette som statssekretær. For meg blir det dermed en ukes tidligere ferie enn jeg hadde trodd, og i stedet for permisjon etter sommeren ønsker jeg nå å flytte tilbake til den fine, lille flokken min permanent.Folkevalgte er avhengig av tillit, og når man ikke har det, så kan man ikke fortsette. Det viste kulturministeren

 

 

LES  OGSÅ   flere nyhetssaker her

 

 

klokt på fredag ved å gå av umiddelbart. Så kan alle tro og tenke hva man vil, men jeg vet jo – at hadde vi visst, så hadde det ikke skjedd, skriver Bohmann på Facebook..Jeg har brukt mye tid de siste dagene på å tenke gjennom hva jeg selv kunne gjort annerledes i saken der venner av Anette Trettebergstuen ble utnevnt til verv. Det er åpenbart at vi kunne ha gjort ting bedre, også meg. Her har det vært svikt i mange ledd, sier Bohmann.Når sommerferien er over kommar han til å drive valgkamp for Arbeiderpartiet i Skien, hvor han er ordførerkandidat.

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6454

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top