Onsdag ble den fantastiske, flotte, nydelige mammaen min drept mens hun satt i bilen og ventet på meg

AV/   privat – Innlegg: Hanne Jansen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg er helt knust.Natt til onsdag ble den fantastiske, flotte, nydelige mammaen min drept mens hun satt i bilen sin og ventet på at jeg skulle komme med en buss fra Oslo. Hun hadde ikke puls da jeg kom bort til bilen, og jeg skjønte det egentlig allerede da at hun ikke kom til å klare seg.

 

 

Ambulansepersonell og helsepersonell på sykehuset gjorde alt de kunne for å prøve og redde livet hen-nes, men skadene var så dødelige at det ikke var noe de kunne ha gjort annerledes for endre på utfallet. Skadene var så dødelige fra starten av at mamma ikke hadde det vondt før hun

 

 

LES  OGSÅ:  Marianne Haugen ble drept med kniv

 

 

døde. Jeg er evig takknemlig for de menneskene som prøvde å redde livet til mamma, jeg er også takknemlig for den jobben politiet nå gjør.Mamma og jeg hadde gledet oss til å se hverandre igjen, som vi alltid gjør. Vi savner hverandre så fort vi ikke er med hverandre, og nå må jeg

 

 

savne henne resten av mitt liv. I løpet av sekunder, minutter og timer har hele livet mitt blitt snudd på hodet. Det blir aldri det samme igjen. Jeg kan aldri ringe henne eller besøke henne mer. Hun er borte, hun er død, hun ble drept.Livet er så utrolig urettferdig, at hun døde er unødvendig.

 

 

Hun burde fortsatt vært her. Vi burde fått vært sammen i går, og mamma burde fått lov til å reise på jobben sin som hun var så glad i, i dag. Enda viktigere så burde mamma fått lov til å leve det som burde vært resten av hennes liv. Tanken på alt hun ikke nå får oppleve er ubeskrivelig.

 

 

Jeg er helt knust. Natt til onsdag ble den fantastiske, flotte, nydelige mammaen min drept mens hun satt i bilen sin…

Posted by Hanne Jansen on Thursday, July 16, 2020

 

 

Hun fortjener alle gode opplevelser som finnes i verden.Jeg elsker mamma av hele mitt hjerte. Hun er mitt store forbilde, hun er det mest fantastiske mennesket jeg vet om. Jeg vet hvor mye hun elsket meg også.

 

 

Mamma hadde et veldig godt liv, som dessverre endte alt for fort.Aller kjæreste mammaen min, tusen takk for alt du noensinne har gjort for meg og all forståelse jeg har fått. Du vil være med meg i alt jeg gjør 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6487

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top