På grunn av coranaviruset er Miss Norway-deltaker Ina Kollset (20) og samboeren satt i karantene.Maten får de levert på døren

AV/ foto: Daniel Millan / 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RAMPELYSET:  Miss Norway-deltaker Ina Kollset (20) var i Italia sammen med samboeren. Nå er begge satt i karantene i to uker.20 år gamle Ina Kollset fra Moss, er mest kjent som deltaker i Miss Norway, og er for tiden semifinalist i konkur-ransen. Da hun kom hjem fra Italia fikk hun kun en lapp som sa lite om hvordan hun skulle

 

 

 

LES  flere  saker om Miss Norwsy  her

 

 

 

håndtere situasjonen.Vi har følgt med på situasjonen her i Italia og ellers der jeg kommer fra,og vi har følgt retningslinjene fra Folkehelse-instituttet, forteller Kollset til S24, som er nettopp satt i karantene.Myndighetene er sparsomme med å teste personer uten at vedkommende skal ha symptomer som tilsier at det er coronavirus. Jeg synes

 

 

 

det er en kjedelig situasjon og nå som jeg er i karantene, er det lite jeg kan gjøre. Nå får jeg og samboeren maten levert på døren, og vi får ikke oppsøke steder der det er samlinger med folk.Får du gå ut utenfor døren? Ja, vi får gå ut og ta en spasertur, men vi må holde oss unna folk. Heldigvis har vi ikke kjent på noen av de symptomene

 

 

 

som er omtalt i media.Hvorfor reiste dere til Italia når norske myndigheter gikk ut og frarådet turer til Italia? Da vi dro til Roma hadde ikke norske myndigheter frarådet nordmenn om å dra til Sør-Italia. Vi oppdaterte oss på rådene og da var det kun Nord-Italia. Hadde de frarådet å dra til Lazio regionen som Roma ligger i så hadde vi avbestilt

 

 

turen, forteller hun.Kollset sier at hun og samboeren er veldig glade for å komme hjem igjen, men sier at de har hele tiden forholdt seg til anbefalingene som myndighetene ga: Vi har hele tiden fulgt anbefalinger fra norske myndigheter, men dessverre eskalerte virussituasjonen veldig under oppholdet vårt i Italia.Har du fått noe informasjon fra

 

 

 

den kommunen du bor i? Vi har fått god informasjon fra kommunen. Her går det veldig fint og vi kan krysse fingrene for at det ikke har gått så galt som det kunne vært. Nå har jeg litt mer tid til skolearbeid og forberedelser angående Miss Norway-deltakelsen over nett.Hvordan går forberedelsene dine til Miss Norway? Det går veldig bra, og

 

 

 

FØLG  Norge-Og-Verdens-Nytt  idag her

 

 

 

jeg er veldig motivert for dette.Jeg var på et catwalk kurs i Oslo forrige uke som var veldig lærerikt og spennende, hvor jeg også fikk møte noen av de andre deltakerne. Det var utrolig kjekt, og alle er flotte jenter som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med, melder S24.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6463

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top