Nå er også prinsens datter bekreftet smittet av corona. Fire måneder etter han selv var smittet av coronaviruset

AV/  jazmingrimaldi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prins Alberts datter, Jazmin Grace Grimaldi (28), er bekreftet smittet av corona.Fire måneder etter nyheten om at prins Albert II av Monaco (62) hadde blitt smittet av coronaviruset ble kjent, melder nå eldstedatteren hans, Jazmin

 

 

Grace Grimaldi (28), at også hun har testet positivt.Jeg har vært på sykehuset nå på morgenen, og jeg har covid-19, forteller hun i en video på Instagram, og fortsetter: Man tror at det ikke skal ramme en selv og jeg har virkelig vært forsiktig

 

 

og holdt sosial distanse. Jeg har bare gått ut for å handle og jeg har hele tiden brukt maske, og vært nøye med å vaske hendene. Men jeg har likevel blitt så syk.28-åringen forteller videre at det hele startet med litt vondt i halsen, før feberen kom.

 

 

Hun forteller også at hun har venner som har gått bort som følge av corona. Dette viruset kan ramme alle. Jeg har venner som har dødd.Det har vært mange dødsbudskap dette året og det har virkelig vært tøft, sier hun i videoen.Jazmin Grace

 

 

 

Grimaldi er datter av fyrst Albert av Monaco og Tamara Rotolo. Hun er født utenfor ekteskap, og har derfor verken prinsessetittel eller arverett til tronen i Monaco.Fyrst Albert vardet første medlemmet av Europas regjerende kongefamilier som

 

 

ble smittet av viruset, da han testet positivt i mars.Han var imidlertid ikke så syk at han trengte å oppholde seg på sykehus, men fikk heller jevnlige sjekker hjemme i fyrstepalasset i Monaco. Han ble også tett oppfulgt av spesialistleger fra Princess Grace Hospital Center, som er oppkalt etter hans egen mor Grace Kelly.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6452

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top