Prinsesse Märtha Louise hyllet sin mor, dronning Sonja

Foto/  Instagram.com/iam_marthalouise/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prinsesse Märtha Louise har lagt ut et innlegg på Instagram i anledning kvinnedagen. I innlegget hyller hun blant annet sin mor, dronning Sonja. For meg er hver dag en internasjonal kvinnedag der jeg hyller kvinners

 

 

briljans der vi kjenner vår verdi og fortsetter å stå rakrygget, stå opp for oss selv og være tålmodige med de som ikke forstår ennå, skriver hun. Hovedpersonen som har vist meg denne standhaftigheten er min mor,

 

 

dronning Sonja, som har vært et fyrtårn for kvinnerettigheter hele livet mitt, fortsetter prinsessen.Hun forteller at hun har sett sin mors kamp for å finne sin plass, og kjempe for retten til å ha et kontor og en naturlig plass

 

 

rundt bordet i det hun beskriver som en mannedominert organisasjon der kvinner ikke hadde noen innflytelse.Hun har alltid sett andre kvinner, heid på dem og løftet dem frem, og forandret organisasjonen fullstendig sammen med min far (ja, vi trenger menn også) for å skape en likestilt organisason, skriver prinsessen. Jeg er virkelig stolt av deg, mamma.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6434

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top