Rachel Nordtømme avslører om hun og André Villa skal bli foreldre

AV/ Foto:  andre__villa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I begynnelsen av april kom gladnyheten om at det norske stjerneparet André Villa (38) og Rachel Nordtømme (31) skal bli tobarnsforeldre. Fra før av har de sønnen Storm som kom til verden i 2015.Avsløringen

 

 

om at et nytt familiemedlem er på vei, fortalte Villa i podkasten «Rastløs med Villa», ifølge VG. Jeg er litt usikker på om jeg kan si dette nå, eller … jeg kan vel det, jeg har fått godkjenning. Jeg har en til på vei,

 

 

 

uttalte han i podkasten.I helgen ble det imidlertid avslørt om paret venter en jente eller en gutt. På Nordtømmes Instagram -story har hun nemlig repostet et bilde som en venninne har tatt – fra Nordtømmes babyshower.«Babyshower

 

 

for Rachel Nordtømme i dag! Vi gleder oss til lillebror kommer», heter det til et bilde av en gave i cellofan.Ut fra innlegget å dømme kan Nordtømme og Villa altså glede seg over at de venter en gutt og at Storm skal få en lillebror. Overfor Se og Hør bekrefter Nordtømme at dette stemmer. Vi venter en gutt om ikke lenge. Vi gleder oss alle tre, skriver hun i en tekstmelding.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6374

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top