Radio-Michael slutter med frokost

 


AV  /
 NorgeOgVerdensNytt   /   Norge   /  Fotograf  /    Norge-Og-Verdens-Nytt 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NORGE: Radiosjef Michael Andreassen (51) har jobbet i P4 radiokanalen i over tyve år. I de to siste åra har han vært en av de faste programlederne i morgenshowet «Radiofrokost». Nå er det altså slutt. Jeg trengte en endring i hverdagen, spesielt å slippe å stå opp grytidlig for morgensendingene, forteller han til  TV 2. Og legger til: Jeg savnet et liv hvor jeg var et litt mer normalt menneske. Nå slipper jeg å se på klokken hver kveld for å passe på at jeg må legge meg.En vemodig Andreassen som forlater «Radiofrokost», men han legger ikke skjul på at han ikke vil savne å stå opp i 04.00-draget lenger.Andreassen forlater ikke radiokanalen, og har gått over til det nye P4 programmet  «Midt i Trafikken», og tar over etter Øystein Røe Larsen (41), som i gjengjeld tar 51-åringens plass i morgenshowet.

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6709

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top