Raymond Johansen på facebook:- jeg er coronasmittet

 

 Foto/     privat / facebook

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HAR FÅTT CORONA: Onsdag testet byrådslederen i Oslo Raymond Johansen positivt på corona på en hurtigtest etter å ha fått forkjølelsessymptomer. Det melder han selv  Facebook. Onsdag kveld fikk jeg forkjølelsessymptomer og tok en korona hurtigtest som var positiv. PCR-testen i etterkant var også positiv, skriver han på siden.Videre skriver han at kommunen torsdag varslet

 

 

 

journalister som var til stede på pressekonferansen tirsdag 7. desember at de burde teste seg. En av mine medarbeidere er også smittet, men utover det har alle andre avlagt negative tester. De har likevel gått i karantene regnet fra tirsdag kveld. Andre jeg har møtt er også varslet, skriver Johansen.Jeg er i ganske god form. Prøvene er til sekvensering så jeg vet ikke om det er Omikron, men jeg er uansett i isolasjon til svar foreligger, skriver han.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6454

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top