S24 Agency legges ned. Det kommer eventuelt også Norge-Og-Verdens-Nytt til å gjøre

AV/ Foto:  S24  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redaktør for S24 Agency, Daniel Deniazi, skriver følgende innlegg: Takk for meg!

 

 

 

 

Kjære lesere!Det er utrolig trist for meg å kunne meddele at vi avslutter med å utlevere nyheter 1.november. På nettsiden avslutter vi med nyheter søndag 4.oktober klokken 21.00 for godt.Det har vært utrolig kjekt og brukt

 

 

erfaringene mine til å skrive, men når utfordringene byr på få journalister og jeg som journalist må bruke mye av energien til å oppdatere nyheter på noe som ikke gir meg så mye, så synes jeg det er på tide å si nok er nok.

 

 

Frem til 1.november kommer vi til å levere ut nyheter til våre samarbeidspartner. Hittil er det jeg personlig som har brukt 80 prosent av arbeidskraften i S24 Agency.Det har vært veldig spennende og givende, men nå som

 

Nok er Nok. Nå må jeg tilpasse helsen min, noe jeg har prøvd hele tiden. Både familie og venner har sagt at jeg ikke må drive for mye journalistikk. Men akkurat nå føler jeg at det ikke er noe mer å satse på. Jeg har prøvd og feilet flere ganger, men til slutt lykkes og feilet igjen. Noen ganger tror man at man kan vinne over den dårlige helsen, men jeg har erfart at helsen har det siste ordet. Jeg kommer til å slutte med S24 Agency 1.november for godt. 🙂 Heldigvis blir det et annet prosjekt, men det blir ikke i regi av meg. Det blir et prosjekt som tilpasser helsen min. Jeg kommer nok ikke til å si noe mer om det. Det får vedkommende eller selskapet avsløre selv. 🙂 Ellers er jeg veldig glad for å ha 12 års erfaring med journalistikk. Jeg startet min karriere i Vestavind og deretter i Sunnhordland. Deretter ble det flere medier etterhvert. I tiden fremover når jeg skal ut i arbeid så vil jeg nok satse mye av tiden min i Radio Haugaland. Det blir nok mer tid med familie og venner fremover, og det vil nok hjelpe til med den psykiske og fysiske helsen. Heldigvis har jeg mye bedre helse nå enn for ett år siden. 🙂 Jeg ønsker alle en fin lørdag. Takk til alle som har støttet og heiet på det jeg og vi andre har gjort. Det setter jeg virkelig stor pris på <3 Ta vare på hverandre. Mvh Daniel DeNiazi

Posted by Daniel DeNiazi on Saturday, October 3, 2020

 

det er store utfordringer for å ha nok folk til å dekke nyhetsbilde ser jeg ikke noe annet enn å legge ned. Jeg vil takke alle samarbeidspartner, frilansere og lesere som har heiet og sett opp til oss. Jeg er utrolig takknemlig.

 

 

Jeg synes det er vondt, men jeg har behov for å avslutte som følge av helsen min. Jeg håper folk har full forståelse for da. Jeg kommer nok ikke til å gi opp journalistikken og vil nok satse veien videre i Radio Haugaland

 

 

når helsen er der. Takk til hver enkelt av dere som setter pris på der jeg og de andre har gjort for å levere nyhetene. Det har vært en fin reise. Familie og venner trenger meg mer enn det dere aner. Jeg har ikke vært flink

 

 

til å lytte til kroppen, og jeg har grått mye. Jeg trodde jeg kunne overvinne den dårlige helsen, men helsen har siste ordet. Beslutningen ble tatt sist uke.Ellers 1000 takk til alle som har lest og heiet på oss! Ta vare på hverandre!Takk for meg!

 

 

S24 Agency har bestemt seg for å legge ned sin nyhetsredaksjon.Det kommer eventuelt også Norge-Og-Verdens-Nytt og en annen redaksjon til å gjøre. Det skjer eventuelt den 18 Desember eller i januar 2021.Både facebook-siden og nettsiden/bloggen.
Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6442

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top