Sanger Meghan Trainor (26) venter sitt første barn

AV/ Foto:  Ashley Graham  / 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Artisten bak slageren «All about that Bass» venter sitt første barn.Sanger Meghan Trainor (26) delte den glade nyheten på sin Instagram-profil at hun venter barn sammen med sin mann, skuespiller Daryl Sabara (28).På

 

 

sosiale medier har hun delt et bilde fra ultralyd og Trainor skriver følgende: «Dere vet alle hvor lenge jeg har ønsket dette! Daryl Sabara og jeg er så glade og spente for å møte denne lille skjønnheten tidlig neste år. Vi er

 

 

gravide!» Sabara, kjent fra Spy-Kids, har også delt nyheten på sin Instagram-profil: «Jeg elsker deg, Meghan Trainor, og jeg gleder meg til å starte en familie med deg», skriver han.E news skriver at babynyheten kommer

 

to måneder før paret har sin andre bryllupsdag. Sabara og Trainor hadde en intim seromoni i deres egen bakgård i desember 2018.Å være nygift er fantastisk. Jeg elsker det, sa hun til E news da.26-åringen forklarer at det er

 

 

stas å ha en mann som er fan av hennes låtskriving.Dersom jeg vil skrive en sang, så vil han enten se på eller hjelpe med, og så setter han den på i bilen etterpå og sier: «Du er den beste låtskriveren noensinne.»

 

 

Det føles fantastisk, sa Trainor da.Sabara fridde til sin kone på hennes bursdag i 2017. Da satte han opp en tunnel med julelys ettersom hun elsker jul.Han gjorde det perfekt. […] Jeg ropte og skrek «Jeg er en prinsesse!» hele natta, forklarer Trainor.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6476

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top