Skuespiller Jørgen Langhelle ( 55) er død

 

Foto/     Ante  Andersen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skuespilleren Jørgen langhelle er død. Han ble 55 år gammel. Filmregissør og venn Cato Ekrene sørger over tapet. Langhelle døde av hjertestans natt til 3.august, får VG opplyst av tidligere manager Harald Singsaas Dal.Han etterlater seg blant annet to barn.Familien er kjent med at  dødsfallet

 

 

omtales. Familien er i sorg, og det er stor sorg å kunne meddele den triste beskjeden, sier han til avisen. Langhelle ble født i Sandnes og gikk ut fra Statens Teaterhøgskole i 1993. Han har hatt roller på blant annet Det Norske Teatret,Oslo Nye Teater, Nationaltheatret, Riksteatret og Rogaland Teater.

 

 

Langhelle har også spilt i filmer som «Kristin Lavransdatter», «Søndagsengler», «Elling» og «Mannen som elsket Yngve», og i såpeserien «Hotel Cæsar».Cato Ekrene som var en nær venn og hadde Jørgen langhelle som god venn  sørger over tapet: Kjære Jørgen, jeg vil takke deg for alt du har lært

 

 

meg og vist meg for å nå mine mål i filmbransjen. Du var en fantastisk Mentor som hjalp meg å vinne ufattelig mange priser med filmen våres Run. Hadde det ikke vært for din åpenhet og veiledning så hadde jeg aldri nådd så langt, for ikke nevne at du viste meg hvordan et hjerteåpent og treffende et manus skal skrives, skriver Ekrene på Facebook.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6453

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top