Sophie Elise (26) Isachsen har blitt utsatt for hærverk igjen

Foto:   Mauricio Evensen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HÆRVERK: Influenser og blogger Sophie Elise Isachsen (26) skal ha blitt utsatt for hærverk igjen. Det melder hun på sin egen instagram. Det er noen har punktert dekkene på det hun omtaler som «drømmebilen» hun nettopp skal ha kjøpt.

 

Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal si. Dette er noen som vet hvor jeg bor, som eventuelt har fulgt etter meg. Grusomt å tenke på, skriver hun.Like etter publiserer bloggeren en lengre oppdatering på Instagram Stories, hvor

 

 

hun forklarer hva som skal ha skjedd. I videoene er hun tydelig opprørt. Jeg var hjemme fra sykehuset, og var inne i ti minutter. På den tida har noen kjørt en svær kniv inn i bilen min. Det verste er at jeg ikke kan føle meg

 

 

trygg hjemme, sier en preget Isachsen. Jeg tror ikke folk skjønner at det er disse tingene som er så fuckings skadelig i denne kulturen vi lever i, og i hvordan man behandler offentlige personer. Jeg er bare meg, og bor

 

 

i et borettslag med bare barnefamilier og eldre.Isachsen beskriver hendelsen som helt «uakseptabelt», og opplyser at hun har anmeldt saken til politiet. Hun har tatt inn på hotell etter det som har skjedd.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6375

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top