Sunniva Høiåsen Frigstad skadet foten sin -nå er hun i bedringens vei

AV/ Foto:  privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miss Norway-deltaker, Sunniva Høiåsen Frigstad er i bedringens vei etter at hun skadet foten sin. Nå ser hun frem til finalen.Det var i slutten av august at Frigstad skadet foten sin etter at hun var på besøk hos en

 

 

venninne i Vennesla.Jeg var hos en venn i helgen hvor vi satt i et utehus. Da jeg gikk fra bordet og bortover var det svært mørkt og kunne ikke se hvor jeg satt foten, sa Frigstad tidligere til S24. Hun fikk hjelp av noen venninner

 

 

med å komme seg opp, men foten skal ha vært så vond at hun gikk videre med skaden på legevakten for undersøkelse. Frigstad fryktet for at skaden ville gå utover konkurransen, men undersøkelsene viste at hun ikke

 

 

hadde brukket foten, men fått indre blødninger som gjorde at foten ble hoven.Jeg var ekstremt redd for at dette ville gå utover konkurransen og det jeg har forberedt meg på i over ett år. Jeg ble undersøkt med trykk og

 

 

ultralyd, sa hun.I dag forteller Frigstad at foten er på bedringens vei og at hun er nå klar til finalen.Jeg har gått på høye hæler og bandasjen er nå fjernet. Det føles godt å kunne gå med høye hæler,

 

 

selv om det gjør litt vondt når jeg belaster foten for mye.Det går i rett retning?Ja, er du gal? Heldigvis! Jeg er kjempe glad for at jeg endelig kan bevege meg mer. Det er mye bedre nå enn tidligere, sier Sunniva Høiåsen Frigstad  til S24.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6434

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top