Taxisjåføren spurte Vilde-Marie Sivertsen (22) om hun likte sex og holdt hånda på penisen.Fredag anmelder hun saken til politiet

AV/   Mauricio   Evensen    Foto/  privat  ( TikTok / vildemariesiverts )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er Avisa Oslo som først omtaler saken.Det var på kvelden i August ifjor at Vilde-Marie Sivertsen (22) sto i krysset på Bislet, hvor hun skulle møte gode venner i Hegdehaugsveien. Hun sto og lurte på om hun egentlig skulle gå eller om hun skulle ta en taxi.Så stopper plutselig en bil fra et kjent

 

 

drosjeselskap. En mannlig sjåfør rullet så ned vinduet. Sjåføren spurte om jeg ville sitte på gratis, og jeg tenkte hvorfor ikke, jeg er en fattig student.Det skulle skulle sener få angre på. Taxituren skulle da bli ubehagelig og 22-åringen valgte å ta opp mobilen for å filme noe av kjøreturen, som kjapt

 

 

tok en brå vending. Jeg filmet det som bevis i tilfelle noe enda verre skulle skje. Jeg klarte ikke å se på videoen igjen før hun var klar, forteller hun til Oslo avisen. Dette skjer i videoen som Norge-Og-Verdens-Nytt  (NOVN) har fått tilsendt av Vilde-Marie: «Kan jeg få mobilnumm-eret ditt? Vil du ikke gjøre noe med meg? Klem og kyss i noen minutter hvis du vil at jeg skal

 

 

SE VIDEO:  HER SPØR TAXISJAFØREN VILDE OM SEX

 

 

kjøre deg dit. Du liker ikke den store? Liker du sex?» Han holdt hånda si på penisen utenpå buksa, og spurte om han kunne ta meg på puppene. En grusom opplevelse.Vilde-Marie forteller at hun ikke følte på den største frykten før taxisjåføren nektet å stoppe da de var kommet til Hegdehaugsveien.

 

 

Når vi kom frem til Hegdehaugsveien ville han ikke slippe meg ut. Han ville kjøre mer med meg. Jeg tenkte først at han bare var selskapssyk, og sa at jeg ville gå ut. Det var først da han kjørte tilbake mot Bislet og inn i en veldig mørk og liten parkeringsplass at jeg ble livredd, og kom meg ut. Det

 

 

kunne fort ha skjedd noe. Vi i Norge-OgæVerdens-Nytt har også vært i kontakt med Vilde-Marie om denne saken, og vet at vi omaler hendelsen. Hun forteller om hendelsen.Videre skjer dette i videon: «Jeg kan kjøpe drinker til deg, så spiser vi, også bare kysser vi og noen ting så kjører jeg deg hjem», sier sjåføren. Sivertsen

 

 

forteller at hun ikke husker hvilket selskapet mannen jobbet for, bare at hun vet at «det var et godt etablert taxiselskap iOslo».Jeg ville aldri tatt en pirattaxi eller noe annet jeg ikke hadde kjent igjen, forteller hun.Videoen ble senere delt på TikTok hvor den har fått stor oppmerksomhet på

 

 

få dager. Vilde-Marie sier til Norge-Og-Verdens-Nytt at hun kommer til å anmelde hendelsen til politiet på Fredag 9 Juli. 22-åringen forklarer publiseringen med at hun vil sette søkelys på hvordan det er å være en ung kvinne i Norge i dag, og måtte leve med seksuell trakassering. Å sitte på i en taxi skal være trygt, men det er det ikke. Det skjer hele tiden, og det blir ikke satt nok fokus på. Jeg håper flere tør å stå frem og si hva som har skjedd med taxisjåfører, forteller hun til Avisa Oslo.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6460

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top