Toppblogger og TV-deltaker Isabel Raad (25) har veldig uflaks med guttene hun faller for

AV/ Foto/ Skjermd/ facebook

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NÅ HAR PARADISE-ISABEL BLITT SINGEL IGJEN 💔💔 «For rundt en uke siden avsluttet jeg forholdet jeg var i. Det går fint med meg altså, så dere trenger ikke å bekymre dere», skrev blogger og tidligere «Paradise Hotel»-deltaker Isabel Raad (25) på bloggen sin lørdag ettermiddag. «Jeg kommer ikke til å utdype noe

 

mer enn det, annet enn at jeg ville informere dere. Jeg føler dog at jeg har veldig uflaks med guttene jeg faller for. Jeg har lært at jeg kanskje må se etter andre ting enn det jeg har gjort hittil», skriver hun videre på bloggen.25-åringen skriver videre at hun fremdeles er ung, og at hun derfor har god tid til å finne den rette som

 

hun ønsker å dele resten av livet sammen med, stifte familie med og gifte seg med.«Alt det der kommer når jeg minst aner det – det vet jeg. Inntil da skal jeg gå tilbake til å være den selvstendige, livsglade og single jenta som jeg var i januar, før jeg gikk inn i dette forholdet. For sannheten er at jeg i utgangspunktet trives

 

skikkelig godt med å være alene. Det er da jeg føler jeg er hundre prosent meg selv, og som lykkeligst», fortsetter hun.Isabel Raad var tidligere i et forhold med Pierre Louise Olsson, som hun møtte under «Paradise Hotel» i 2015. Kort tid etter innspillingen oppsto det romantiske følelser mellom de to, men to år etter

 

tok forholdet slutt. Året etter startet imidlertid romanseryktene å svirre rundt de to på nytt, noe Raad også bekreftet på sin blogg. Men heller ikke denne gangen viste forholdet seg å vare.Dessverre har vi valgt å gå fra hverandre. Det har vært veldig tungt for oss en stund nå, da begge har vært forberedt på at dette kom til å

 

skje før eller siden, skrev hun på bloggen den gang.Ifølge Raad gikk duoen fra hverandre som venner, uten dramatikk.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6445

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top