Toppblogger (26) fikk slettet sin instagram-konto etter rumpebilde

Foto:Fitfager

 

 

 

 

TOPPBLOGGER (26) FIKK SLETTET INSTAGRAM-KONTO ETTER ET RUMPEBILDE: For en god tid tilbake siden fikk toppblogger Lotte Cornelia Fagerheim (26) fra Narvik, bedre kjent som lettkledd-bloggeren «Fitfager», slettet sin egen Instagram-konto med flere hundre tusen faste følgere og lesere. Bakgrunnen for slettingen skal være et rumpebilde som hun selv la ut på sin kontoprofil, og som noen valgte å klage inn. Også andre av Fagerheims sosiale medier, som blant annet hennes tidligere Snapchat-konto, har tidligere blitt slettet. Nå skal hun blant annet ha lagd seg en helt ny Insta-konto, og håper å få tilbake sine følgere og lesere.Selv mener bloggerens at det er folk som er så misunnelig på henne, og som har sendt inn klager og dermed ført til sletting av kontoer. “Når jenter ser meg, blir de så misunnelige at de ALLTID må prøve å få meg slettet fra internett uansett om det er på Facebook, blogg, Snapchat, Twitter eller Instagram og sålangt, har de nå lyktes med å få meg slettet fra ALLE disse sosiale mediene”, skriver 26 åringen på bloggen sin..

 

  • Til “NorgeOgVerdensNytt” forteller Lotte Cornelia følgende: Kontoen ble slettet i midten av januar ,helt krise, og det p.g.a et bilde jeg repostet. Det var 3 år gammelt , så postet jeg det på nytt i sorthvitt selv om det andre fortsatt lå ute og vips, så var jeg slettet.

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6437

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top