Toppbloggeren og Youtuberen Stina Bakken (26) ble utsatt for vold. Saken er nå henlagt

AV/ Foto/ Stina.blogg.no/privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOPPBLOGGER OPPLEVDE BLIND VOLD I SANDEFJORD – NÅ ER SAKEN HENLAGT: Det var Torsdag ettermiddag den 1 August, at bloggeren og Youtuberen Stina Bakken (26) skal ha blitt utsatt for en voldshendelse på Skjellvika i Sandefjord. TV-profilen pådro seg en hjernerystelse etter hendelesen. På sin egen blogg  har 26-åringen selv delt mye av hendelsesforløpet fra 

 

voldshendelsen. Plutselig kom det en mann gående langs bryggekanten. Chloe skvatt til og begynte å bjeffe på han. Jeg reagerte med å dra i båndet hennes for å dra henne inntil meg. Hun var cirka tre meter unna meg da dette skjedde. Hun rakk aldri å komme i fysisk kontakt med mannen, men hun bjeffet på ham, skriver hun.Deretter skal mannen ha blitt sint og gått til angrep på Bakken.

 

LES: Noen av de mes leste innleggene

 

Før jeg visste ordet av det slo han meg rett i kjeven med all sin kraft. Det suste i ørene mine, jeg hørte det knaste, jeg så stjerner, og jeg fikk ekstreme smerter, skriver hun blant annet. Jeg ble veldig redd, men det som skuffet meg mest var at det ikke kom bort noen for å

 

hjelpe meg. Det var mange på stranda den dagen som fikk med seg hva som skjedde, forteller hun til Nettavisen. Det kom en mann, men han løp heller etter gjerningsmannen, så jeg ble stående alene.Jeg ble ganske satt ut av det hele fortsetter hun.Kort tid etter hendelsen

 

delte forloveden til Bakken, Per Fredrik «Pelle K» Åsyl, en videosnutt fra sin offentlige Snapchatprofil der han oppfordret alle som var i nærheten til å tipse politiet.Til TV 2 bekrefter politiet at de er på saken. Patruljen søkte etter gjerningspersonen i området uten hell,

 

og politiet har opprettet sak på forholdet, sier kommunikasjonsrådgiver i Sør-Øst politidistrikt, Tommy Hoirth-Lillefjære. Selv har også Bakken gått ut i sosiale medier og spurt sine nærmere 60.000 følgere om hjelp. Eventuelle tips i saken kan rettes til politiet: Tips politiet: 33344400”,

 

saksnummer “14867624”.Bakken er opprinnelig fra Drammen, men har de siste årene bodd i Sandefjord. Stina Bakke  har tidligere  vært med på Kjendis-Farmen på TV2. Hun har også tidligere jobbet som modell og deltatt i Miss Norge. For en tid siden gikk YouTube-stjernen PelleK

 

(31) ned og fridde bloggeren midt på Times Square i New York. Nå gjenstår det bare drømmebryllupet.Fredags kveld 16 August melder toppbloggeren Stina Bakken i et nytt blogginnlegg, at hun idag ble oppringt av politidistriktet i Sandefjord. I den andre enden blir hun informert om at

 

voldssaken hennes nå er blitt henlagt. Bakgrunnen for henleggelsen skal være at ingen gjerningsmann er pågrepet i saken etter voldsepisoden. Bloggeren synnes det er både trist og kjedelig at personen som slo henne ikke er tatt. Hvis bloggeren en gang skulle finne ut hvem gjerningsmannen

 

være, kan politiet velge å gjenåpne saken hennes. Det ser hun som positivt. Selv om hendelsen har satt sterke spor i henne har hun for psyken skyld valgt å gå videre med livet. Helt siden voldsepisoden skjedde har det vært 2 lange uker med mye smerter, angstanfall, fortvilelse og uro for

 

 

LES: Toppblogger ble utsatt for blind vold 

 

 

den kjente bloggeren. Nakken er fortsatt vond, og jeg må fortsatt ta smertestillende for hodepinen min, melder hun på bloggen. Men jeg blir i bedre form for hver dag som går. Jeg føler meg mer klar til å gå tilbake til hverdagen igjen, og prøve å legge den skreemmende hendelsen bak meg,

 

skriver hun. Stina Bakken håper at selv om voldsamnnen er ute i det fri et sted, at han ikke utsettes noen andre for det samme.  Bloggeren vil begynne å prøve å se på Skjellvika stranda som et fint sted igjen, og ikke bare et badested hvor en fremmed mann slo henne meg foran en del folk som ikke brydde seg, skriver hun avsluttende på bloggen.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6434

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top