TV-hunden Anton er død

 Foto/   Skjermdump

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BERGEN:  Newfoundlanderen Anton, som er best kjent fra TV-programmet «Fra bølle til bestevenn», er død. Det skriver Instagram-kontoen til hunden mandag. Anton sovnet inn på hotellet natt til søndag sammen med meg, dagen før han skulle operere, skriver eier Fredrik Holmen (45) i sitt innlegg, og legger til at hunden virket rolig og fin da la seg til å sove. Om morgenen

 

 

var han død, fortsetter eieren. Anton vil alltid være i hjertet mitt, han var som en sønn for meg. Hvil i fred kjære Antongutten vår. Til VG forteller Holmen at den store hunden hadde slitt med pusteproblemer og at de lørdag fløy ned til Bergen slik at han skulle få ro før operasjonen som var planlagt mandag. Anton lå ved siden av meg i sengen og da jeg våknet søndag morgen så

 

 

det ut som han lå og sov. Men han rørte ikke på seg og da jeg ristet på han var han helt stiv, sier en preget Holmen til avisen. Dette er tungt, legger han til.I første sesong av hundeprogrammet «Fra bølle til bestevenn» på NRK ble Norge kjent med newfoundlandshunden Anton fra Stjørdal. Anton, hans stahet og spesielle krav til eierne Monica og Fredrik sjarmerte det norske folk, og han ble til og med nominert til Gullruten som Årets deltaker i 2020.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6448

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top