TV-pastor Jan Hanvold: Jeg er fra Pakistan. Jeg arbeider på Nav.Se video!

AV/ Foto/Video Skjermd//VisjonNorge

 

 

 

 

 

 

 

 

DRAMMEN: Nå skaper TV-pastor og predikant  Jan Hanvold  stor storm i sosiale medier igjen. Det skjer etter at han fremførte en uventet «stand-up» foran  fullsatt publikum under en dirkete-sending i studio i Drammen. Blant blant annet sier pastoren følgende:⁠ “Jeg er fra Pakistan. Jeg arbeider på Nav. Der får vi penger hvis vi ikke arbeider.” Mange av de som allerede har sett parodi-videon andre plasser, mener at Hanvold  virkelig overgår seg selv med med sin parodi på afrikanere og pakistanere. Mens folk mener at de føler seg hånet og krnenket  av  Hanvolds parodi, mener  han selv at han ikke gjør nettopp det. Vi i NorgeOgVerdensNytt  har  gjort forsøk på å nå Hanvold for en kommentar, uten hel.

 

 

 

LES: Pastor-Hanvold møter giverne sine

 

 

 

DRAMMEN: Nå skaper TV-pastor og predikant Jan Hanvold stor storm i sosiale medier, etter at han fremførte en…

Posted by Norge Og Verdens Nytt on Monday, June 17, 2019

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6438

One thought on “TV-pastor Jan Hanvold: Jeg er fra Pakistan. Jeg arbeider på Nav.Se video!

  1. Man kan også late som man er religiøs, kalle seg pastor og håve inn penger på å lure folk når man ikke gidder arbeide.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top