Vivian Giskeødegård:- Jeg våknet opp til bråk utenfor mitt hus. Da hun tittet ut av vinduet så hun noe veldig spesielt og morsomt

AV/   Daniel DeNiazi   /   Mauricio Evensen  Foto/  privat/  

 

 

 

 

 

 

 

  •  Følg  Norge-Og-Verdens-Nytt  på  facebook   –  Få flere lesere  her  og  her

 

 

 

 

 

 

 

ÅLESUND Igår natt i 04-tiden, våknet Vivian Giskeødegård opp til forferdig bråk utenfor sitt hus.Da hun så ut av vinduet så hun noe spesielt og morsomt.Det var mye bråk, men da jeg først så ut av vinduet trodde jeg først så syner. Jeg måtte springe og hente mobilen for jeg tenkte at ingen kom til å tro på meg, sier Giskeødegård til Extraavisen, som først omtaler saken. Vivian bor idag på Giske, som er en øykommune på Sunnmøre i Møre og Romsdal. Det så ut som at pinnsvinen koset seg og lekte med en brusboks. Hun tenkte raskt at dette hun få filmet. Det såg ut som det leika seg, og at det hadde det kjekt, forteller Giskeødegård til NorgeOgVerdensNytt (NOVN). Ej sjøl synst det va so hærla, sier hun.I en liten video  som NOVN har fått tilsendt av Vivian Giskeødegård – ser man at pinnsvinet går i sirkel samtidig den triller brusboksen. Dette skal ha pågått ganske lenge. Ser ut som at han likte å leke med boksen. Han holdt på ganske lenge og det har jeg aldri opplevd før.Hun delte videoen med venner på Facebook, og delte den så videre på gruppen “Piggsvinets venner”.  Jeg omgjorde videoen offentlig, fordi folk ville dele snutte, sier hun til avisen. Det er mange som har delt videoen.Giskeødegård forteller at hun sa til sønnen sin at brusboksen kunne bare ligge på bakken siden pinnsvinet koset seg.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6454

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top