Mistet husnøkler og lommebok i bilbrann

AV/    NorgeOgVerdensNytt   Foto/   Karoline Linéa Sivertsen/ Mauricio Evensen / 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SKIEN: Brannvesenet slukket Onsdag kveld brannen i personbilen som stod i full fyr ved Klyveåsen. Det meldte politet på twitter-kontoen.Bilen ble totalt utbrent. Rett over klokka 20 rykket nødetatene ut etter melding om personbil som brant. Det var full overtenning. Bilen sto på en busslomme, og det var en tid fare for spredning til skogen i nærheten. En av våre våre journalister i NorgeOgVerdensNytt (NOVN)

 

Foto/ Karoline Linéa Sivertsen

pratet med en mannlig fører av personbilen.Det har aldri vært noen problemer med bilen. Da jeg kom kjørende fra Porsgrunn i retning Skien, merket jeg at det luktet rart og kjørte inn i busslommen på Klyvetoppen, forteller føreren som ønsker å være anonym.

 

Jeg luktet at det var noe feil og åpnet panseret og da så jeg med en gang at det brant. Jeg ville gjerne ta ut både nøkkelen, lommebok og tingene mine, men det rakk jeg dessverre ikke, sier bileieren.Det har ikke kommet meldinger om personskade, opplyser politiet til NorgeOgVerdensNytt.Politiet vil opprette sak for å finne ut av brannårsaken. Ca klokka 22.00 ble den brente bilen hentet av bilberger.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6454

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top