Bjarne Brøndbo fikk seg en blåveis

AV    NorgeOgVerdensNytt   –   Trøndelag   /   Foto/   Intstagram / Privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Søndag deler D.D.E artisten bak D.D.E.,Bjarne Brøndbo (59) et bilde på Instagram som viser en stor blåveis over det ene øyet.«Aldri mer baklengs salto…», skriver 59-åringen i Instagram-innlegget.Overfor Dagbladet forteller han dog at det var mindre dramatisk enn som så. Det er så lite dramatisk, jeg har vært uheldig. Vi driver med brukte biler, og jeg

 

 

skulle bøye meg over en kasse og fikk da en støtfanger i ansiktet, forklarer Brøndbo. Det blødde voldsomt da det skjedde. Jeg følte meg som Mike Tyson, sier 59-åringen med glimt i øyet, sier han til avisen. Brøndbo og bandet er kjent for en rekke norske hits som «E6», «Rompa Mi» og «Det Går Likar No».Sammen har de turnert i godt over tre tiår, og har vunnet en rekke priser for musikken deres.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6475

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top