Blogger og influenser Anna Rasmussen (24) er gravid igjen

AV/ Foto:  Mamma til michelle  / 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blogger og influenser Anna Rasmussen (24) og ektemannen Jan Lossius (27) venter barn. Det røper influenseren i et innlegg på Instagram torsdag.«Vi er såå glad for å endelig kunne dele dette! Vi har et lite hjerte som slår, og til våren blir vi en familie på seks», skriver Rasmussen i innlegget, som på kort tid har fått flere tusen

 

 

likerklikk. Dette blir ekteparets andre barn. Deres første barn Lucas kom til verden i oktober 2016. Rasmussen har også de to barna Michelle og William fra to tidligere forhold.Nå skal familien altså utvides ytterligere, og til våren blir de en flokk på seks. Anna Rasmussen ble først kjent for bloggen «Mamma til Michelle», og har siden

 

 

den gang deltatt i en rekke tv-serier, deriblant «Bloggerne».I oktober 2018 giftet Rasmussen og Lossius seg i en romantisk seremoni, med venner og familie til stede.«Tenk at jeg i dag er gift, det er helt utrolig. Dagen i går ble vellykket på alle mulige måter, og jeg er så glad og takknemlig for at alt gikk så bra for seg. Jeg er så

 

 

fornøyd med hele dagen», skrev Rasmussen på bloggen etter bryllupet.Bryllupsdatoen ble avslørt på bloggen to dager før vielsen, og hun kunne da fortelle at hun gledet seg stort til den spesielle dagen.«Vi skal gifte oss nå på lørdag! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

 

 

Jeg gleder meg så utrolig mye, samtidig som jeg vet at det blir en hel haug av følelser som jeg vet det blir vanskelig å holde styr på», skrev hun i innlegget.Ekteparet skulle egentlig gifte seg på et tidligere tidspunkt, men bryllupet ble da utsatt.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6435

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top