Britney Spears og Justin Timberlake ble omtalt som et av 90-tallets hottetse par. Nå åpner Britney Spears opp om bruddet

Foto/ Instagram / britneyspears / justintimberlake

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Britney Spears (38) og Justin Timberlake (39) ble omtalt som et av 90-tallets hotteste par, og de to stakk etter hvert også av med tittelen «et av Hollywoods styggeste brudd».Hun hadde gjort massiv suksess som the girl next door, med låter som «. .Baby One More Time» (1998) og «(You Drive Me)

 

 

Crazy» (1999), mens han hadde opparbeidet seg fløtepus-stemplet som medlem av guttebandet *NSYNC. .Det  melder  KK ladet. Bruddet var et faktum i 2002, og da hadde de datet i tre år. Ryktene svirret om at hun hadde vært utro, og at han nå valgte å bruke eksens navn for å komme seg opp og frem.Justin

 

 

LES  OGSÅ:  flere  saker om Britney Spears  her

 

 

 

 

Timber-lake-låter som «Cry me a river» (2002) og «What Goes Around…/…Comes Around» (2006) skal ha omhandlet Britney Spears – og vært en utløsende faktor til at Timberlake oppnådde massiv suksess. Samtidig med at eksen var midt i et skilsmisseoppgjør, slet med sin mentale helse og ble lagt

 

 

inn på rehab.Men tiden leger alle sår, som man sier – og nå ser det ut til at Britney Spears har lagt bak seg eksens noe ufine behandling.Britney Spears har kastet seg på TikTok-trenden, og la nylig ut en video på Instagram, hvor hun danser til eksens låt «Filthy» som ble sluppet i 2018.Til videoen

 

 

skriver hun blant annet: «Jeg vet at vi hadde et av verdens største brudd for 20 år siden… Men hallo, mannen er genial!!!! Fantastisk sang, JT!».Flere av Britneys fans skrev i kommentarfeltet, rett etter at videoen ble postet, at de digger at hun nå ser ut til å ha lagt bruddet bak seg. Og det var også

 

 

flere som krevde at «Justin Timberlake måtte svare» – som ga oss assosiasjoner til «William må svare»-hypen fra SKAM-serien i 2017.Og ja, ekskjæresten Justin Timberlake tok seg tid til å svare – i emojis, riktig nok. Med både latter-emoji og flere hender som hyller-emojis.Så stygt brudd til tross, etter

 

 

18 år ser det ut til at de to endelig er på godfot med hverandre.Justin Timerlake har for øvrig vært i hardt vær det siste halvåret – da utroskapsrykter oppsto om ham og kollegaen Alisha Wainwright (30) i nove-mber 2019. De to holdt nemlig hender på baren Old Absinthe House i New Orleans. Der de

 

 

spilte inn dramafilmen Palmer som har premiere i 2020.I en personlig innlegg publisert på Instagram-kontoen hans, kommenterte Justin Timberlake utroskapsryktene for aller første gang. Han beklager overfor sin kone Jessica Biel (38), og erkjente at han burde ha visst bedre.«Jeg holder meg

 

 

unna sladder så langt det lar seg gjøre, men av hensyn til familien min føler jeg at det er viktig at jeg kommenterer de seneste ryktene som sårer menneskene jeg elsker», innledet han innlegget

 

 

Ekskjæresten Justin Timberlake tok seg tid til å svare – i emojis, riktig nok. Med både latter-emoji og flere hender som hyller-emojis.

 

 

med.«For noen uker siden utviste jeg svært dårlig dømmekraft – men la meg gjøre det helt klart – ingen-ting skjedde mellom meg og min kollega. Jeg drakk altfor mye den kvelden, og jeg angrer på oppfør-selen min. Jeg burde ha visst bedre».Justin Timerlake og Jessica Biel har sønnen Silas

 

 

 

(5) sammen. Britney Spears på sin side har to ekteskap bak seg, og er i dag kjæreste med PT’en Sam Asghari (26). Hun har sønnene Sean (14) og Jayden (13) med eksmannen Kevin Federline (42)..Det melder  KK bladet.

 

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6434

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top