Morten Lystad: TV Visjon Norge gjør butikk av bestemoren din. Jan Hanvold fortjener fengselsstraff og store bøter

Foto/ privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den gang jeg var en gutt på 10 år, gledet jeg meg til å få oldemor på besøk til jul.Jeg skulle vise frem trehytta jeg hadde bygd. Jeg skulle vise frem at jeg hadde malt rommet mitt blått. Det var

 

 

yndlingsfargen vår. Mamma måtte dessverre skuffe meg med at oldemor ikke kunne komme likevel. Hun hadde ikke råd. Juletider er tiden for mirakler. Sånt koster penger hos Visjon Norge.

 

 

Nylig ble Visjon Norge tatt for å tjene penger på korona-pandemien. De solgte verken gjær, dopapir eller andre utsolgte varer til høy pris. Nei, en så stygg profittering ville vært for verdig. VN solgte

 

 

beskyttelse mot korona.For 2020 kroner skal du og familie gå fri.Hvorfor skal Gud ta betalt i kroner? Valutakursen er ikke til å skryte av. Når Jesus helbredet den spedalske, var oppfølgingss-

 

 

 

LES  OGSÅ:  flere  saker om Visjon-Norge - klikk her

 

 

 

pørsmålet: «Kort eller kontant?»? Satte han frem tipseskål når han gjorde vann til vin? Sistnevnte ville jeg faktisk vurdert å vippse en hundrings for.Visjon Norge gjør ikke vann til vin, de gjør butikk

 

 

av minstepensjonister. Et nytt begrep har vokst frem om de som tjener på virusutbruddet. Koronaprofi-tører. Det er ingen tvil om at leder i VN, Jan Hanvold er en kynisk koronaprofitør.Men det

 

 

stopper ikke der. Hannevold trenger ingen krise for å loppe svake. Det har han nemlig gjort i en årrekke. På TV-kanalen hans preker han om at «gjerrige folk kommer til helvete». Gi til meg og du

 

 

kommer til himmelen var budskapet.Det eneste du fortjener, Jan Hanvold, er fengselsstraff. Du fortjener store bøter. Du bør ikke få lov til å preke for større forsamlinger enn de som frivillig setter seg ved spisestuebordet ditt.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6437

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top