Da har toppblogger Sophie Elise (24) fått seg silikon i brystene igjen

AV NorgeOgVerdensNytt    Foto/    Mauricio Evensen  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DA BLE DET NYE SILIKON-PUPPER IGJEN 😵 I Januar fjernet toppbloggeren Sophie Elise Isachsen (24) silikonet i brystene sine.Nå har hun fått ny silikon.Det melder ukebladet Se Og Hør. I februar delte toppbloggeren flere åpenhjertige innlegg

 

på bloggen sin hvor hun skrev om å fjerne silikonet hun har hatt i brystene siden hun la seg under kniven på sin 18-årsdag i 2012. 14. januar i år lastet hun opp et bilde på sin instagram som viste at silikonbrystene var fjernet.Beslutningen om

 

å fjerne silikonbrystene fikk stor støtte fra fansen. Nå kan det se ut til at livet uten silikonbryster ikke skulle vare evig,da bloggeren avslører at hun har gjennomført det kirurgiske inngrepet nok en gang. I en spørsmålsrunde på bloggen sin får 24-åringen

 

spørsmål om hun har tatt silikon igjen, noe hun benytter anledningen til å svare på.- Ja, det har jeg. Planen min var hele tiden å ta ut silikonet i et halvt år, og så vurdere om jeg ville ha inn implantater igjen (som jeg også var åpen om med dere). Jeg var

 

 

Kommenter  saken  her!

 

 

drittlei av å ha store pupper, det passet ikke meg, og akkurat det kunne jeg faktisk aldri gått tilbake til, svarer Isachsen.Videre skriver 24-åringen at hun egentlig hadde planer om å fortsette å være uten silikon siden hun likte å ha små bryster. Men grunnet

 

komplikasjoner med toppbloggerens venstre bryst, som ifølge Isachsen hadde problemer med å «trekke seg tilbake», og førte til at det var mye mindre enn det høyre brystet, besluttet hun å ta silikon igjen.- Det var rart å ha en høyre pupp som var «perfekt»

 

og ungdommelig, mens en som så ut som en sprengt ballong. Jeg trodde begge skulle bli fine, men det viste seg at de ikke ble det, sikkert fordi jeg hadde mye mer silikon i det ene enn det andre, eller at jeg ikke var nøye nok etter operasjonen og gikk raskt

 

tilbake til trening?, fortsetter Isachsen i blogginnlegget. Isachsen går derimot ikke inn på når hun gjennomførte det kirurgiske inngrepet. Planen var ifølge 24-åringen å kun ta implantater i det venstre brystet for å jevne det ut, men skriver videre at hun

 

fikk beskjed av kirurgen om at det ville bli rart. I blogginnlegget avslører Isachsen at hun har tatt rundt 70-80 gram med silikon i begge brystene. Dette står i stor kontrast til de 430 grammene hun hadde tidligere. Jeg trodde jeg hadde 200 gram før, så det er litt av en

 

feilberegning fra meg. Jeg har faktisk ikke gått opp noen størrelser, og er enda 70B. Er liksom null forskjell på det ene brystet og stor forskjell på det andre, skikkelig rart. Det både føles og ser naturlig ut, avslutter Isachsen.I fjor besluttet bloggeren å bekrefte

 

spekulasjonene som hadde svirret om at hun hadde operert rumpa. Det gjorde hun i tv-serien «Sophie Elises verden», ifølge TV 2.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6445

One thought on “Da har toppblogger Sophie Elise (24) fått seg silikon i brystene igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top