Elev dømt for vold mot lærer

AV/    NorgeOgVerdensNytt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OSLO: En tidligere elev ved en videregående skole er dømt til 90 dagers ubetinget fengsel for å ha angrepet en lærer i skolegården.Læreren ble lagt i bakken av elven og påført brudd og delvis avrevet leddbånd i kneet i fjor. Eleven, som nå er 23 år, er dømt til fengsel for voldshendelsen. Det melder Utdanningsnytt. Læreren sier voldshendelsen har ført til at han har isolert seg og er redd for å være ute. Jeg går ikke i marka lenger slik jeg har gjort de siste 15–16 årene. Det har vært mitt fristed for rekreasjon, men det er det slutt på. Jeg går sjelden eller aldri på stampuben, og oppsøker ikke Botanisk hage, Gamle Oslo eller museer slik jeg gjorde før, sier han til tidsskriften.Bakgrunnen for voldshendelsen var ifølge Dagsavisen en konflikt mellom fornærmede og tiltalte knyttet til parkering i skolegården.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top