Etter 13 sesonger,over 500 programmer og 150 tvekamper, takker Gaute Grøtta Grav (40) for seg – etter 18 sammenhengende år som Farmens ansikt utad

AV/ foto/ Norge-Og-Verdens-Nytt / OSLO 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FERDIG I FARMEN: I 2001 vant Gaute Grøtta Grav (40) den første sesongen av Farmen. Fire år senere fikk han jobben som programleder for TV 2s flaggskip. Etter 13 sesonger, over 500 programmer og 150 tvekamper, takker Grøtta Grav for seg – etter 18 sammenhengende år som Farmens ansikt utad. Jeg slutter med Farmen nå,

 

 

 

 

 

 

 

og gleder meg til å jobbe med andre prosjekter fremover, sier han i et facebook innlegg – og TV2. 40-åringen forteller at han nå kan begynne å takke ja til tilbud han tidligere har måttet avfeie på grunn av Farmen-opptak. Dette er en beslutning som jeg har tenkt mye på, og nå som de mest involverte er informert føles det mest av alt befriende for min del, sier

 

 

 

programlederen, og fortsetter: Jeg har allerede fått interessante tilbud om nye prosjekter, både i TV 2 og andre steder. Jeg vil bruke tiden som kommer til å sette kursen videre. Grøtta Grav avslutter med å si at han ønsker Farmen videre suksess, og at han forlater programmet på et godt sted. Kapittelet om Farmen har vært

 

 

 

langt og innholdsrikt. Nå gleder jeg meg til å starte på et nytt kapittel i livets bok og ta fatt på nye prosjekter. For første gang på 15 år er ikke timeplanen for høsten spikret allerede i februar. Det føles uvant, og veldig deilig.Programredaktør i TV 2, Kathrine Haldorsen, berømmer innsatsen han har lagt ned i programmet alle disse årene.

 

 

 

Foto/ Facebook, Gaute Grøtta Grav

 

 

Vi i TV 2 vil takke Gaute for å ha vært en veldig viktig programleder i denne suksessen, både foran og bak kamera i alle disse årene. Mye har skjedd siden Gaute dukket opp som deltaker og vant «Farmen» i 2001, sier Haldorsen, og legger til:  Det at Gaute har vært programleder i hele 18 år sammenhengene i et av Norges mest sette

 

 

 

S24: Jeg slutter med «Farmen» nå, og gleder meg til å jobbe med andre prosjekter 

 

 

 

realityprogram, må være en form for rekord i seg selv. Nå skal vi finne en verdig programleder som kan ta over fakkelen i Farmen på en god måte. Denne uken starter Farmen kjendis på TV 2 og TV 2 Sumo, med Tiril Sjåstad Christiansen som programleder for første gang. Innspillingen av sesongen foregikk våren 2019.

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6436

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top