Ferdig med damer etter 2 år

AV   Mauriciio Evensen / Foto/  Denny Omdal / NorgesbladetNorgesbladet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

John Arne Riise bekrefter selv på Facebook at han trekker seg som hovedtrener for for damelaget i Avaldsnes. I dag skriver jeg med et tungt hjerte for å dele noen nyheter. Etter to utrolige år, har jeg bestemt meg for å trekke meg som trener for Avaldsnes sitt damelag, skriver Riise.Det har vært en reise fylt med lidenskap, utfordringer, glede, tårer, opp og nedturer. Sammen har vi oppnådd mer enn hva mange trodde var mulig. Minimale forutsetninger, yngste laget i Toppserien og en ekstremt utfordrende økonomi. Vi har kjempet side om side og bevist at motgang bare gjør oss sterkere. Jeg er utrolig stolt av hvert eneste øyeblikk vi har delt, både på og utenfor banen. Dere har alle gjort meg til en bedre trener og menneske.Avaldsnes holdt egentlig plassen i Toppserien etter å ha slått TIL 2020 i kvalik, men klubben ble degradert grunnet økonomi. Det ser ut til å ha påvirket Riises valg.Etter mye tankevirksomhet har jeg innsett at min avgang kan bidra til klubbens fremtidige stabilitet og vekst. Jeg tok opp denne muligheten av egen fri vilje fordi jeg visste at dette kunne redde klubben og ikke minst trenerteamet mitt. Dette valget var ikke lett. Det er tatt med et tungt hjerte og masse tårer men også med visshet om at det er det rette å gjøre for Avaldsnes som klubb! Klubben var der før jeg kom, trenerne det samme. Og skal denne fantastiske kulturen fortsette så er det rett at jeg går. Klubben er viktigst og jeg vet at mitt trenerteam vil fortsette å utvikle både klubben og jentene i mange år fremover. Klubben har også bekreftet nyheten på Facebook. Takk for stor innsats, lidenskap, humør og engasjement John Arne. Og masse masse lykke til videre, skriver klubben.

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6476

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top