Hedda har fått ny jobb

AV    NorgeOgVerdensNytt    –    /   Norge   Nytt   /  Foto/   NorgeOgVerdensNytt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GRENLAND: Tidligere ordfører i Skien Hedda Foss Five har fått ny jobb.Det melder hun i et innlegg på Facebook, Tirsdag  19 Mars. Jeg blir Regionleder for UN Global Compact Network Norway, Telemark og Vestfold, skriver hun i sitt innlegg. Da jeg på 80-tallet var meis i KFUK og speiderbevegelsen, var det en mangeårig

 

TIPS oss, bilder eller videoer : [email protected] – eller facebook

 

tradisjon den 20.dag jul at vi gikk rundt på dørene og sang: «UNICEF et trylleord, det tror mange barn på jord. UNICEF gir melk og brød, medisin for all slags nød.»Så samlet vi inn penger til denne flotte FN-organisasjonen, og kvitterte med sangen: «Takk for gave, takk for treff, takk for hjelp til UNICEF. Takk fra barn som

 

hjelp skal få. Takk for oss,nå må vi gå. Jeg var stolt og glad, og følte at jeg bidro til noe som virkelig betydde noe. Som gjorde en forskjell, skriver hun om sin nye jobb. Hedda tilføyer følgende: Og stolt og glad er jeg nå også, når jeg går av toget, på vei hjem fra Oslo og dager med opplæring, og nylig har takket JA til å jobbe for selveste FN!Foss Five skriver videre at UN

 

Global Compact Network har over 22000 medlemmer i 165 land og i Norge er det 400 bedrifter og organisasjoner som er medlemmer. Det blir spennende å bidra til hvordan bedriftene skal bli enda bedre på å sikre ansvarlig drift innenfor bla. menneskerettigheter, arbeidsliv, antikorrupsjon og miljø. Rekruttering og utenforskap er også viktige bærekraft-stikkord her hos oss. Hun avslutter med: Jeg gleder meg veldig til å bli med på dette laget, med Oda Bjerkan som spiss, og sammen med mange rådyktige og hyggelige kollegaer.

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6460

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top