I 2016 kom Donjeta Deli (23) til semifinalen i Miss Norway. Nå har hun meldt seg på for tredje gang

AV/ foto/ Martin Stamnes /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I 2016 kom Donjeta Deli (23) til semifinalen i Miss Norway. Nå har hun meldt seg på for tredje gang.  23-åringen er fra Kosovo og prøvde for første gang i 2013 på en lignende skjønnhetskonkurranse i det landet hun kommer fra.

 

 

 

LES  OGSÅ:  MS-syke  23-åring  er  med  i Miss Norway

 

 

 

Nå for tiden er hun bosatt i Hamar og studerer Idrett, men målet hennes for tiden er å nå finalen. Jeg meldte meg på fordi jeg ville prøve en siste sjanse å komme til finalen, forteller Deli til S24, og legger til: Jeg ble glad når jeg fikk høre

 

 

at jeg hadde kommet inn igjen. Selv om jeg kom inn for fire år siden var jeg ikke 110% sikker på at jeg skulle komme inn igjen.Hun er glad for at familie og og venner backer henne opp, til og med folk hun ikke engang kjenner heier på 23-

 

 

åringen. Jeg får masse støtte av forskjellige folk, og det gjelder folk jeg minst hadde forventet. Jeg er utrolig takknemlig for støtten jeg får fra familien, spesielt min mor, sier hun. Siden 1952 har Miss Norway vært en begavet tittel innen for norsk

 

 

skjønnhetskonkurranse og ble for første gang startet i Dagbladet i den tiden. Konkurransen dreier seg først og fremst å fremme kvinners skjønnhet, slik at de kan nå ut til verdens største skjønnhetskonkurrans, Miss World.Deli håper at hun

 

 

 

LES flere  av våre nyhetssaker  her.

 

 

 

kommer til finalen og vinner årets Miss Norway, men selv råder hun folk å ha troen på seg selv og ikke gi opp: Jeg liker å stille opp, og ikke minst det at enhver menneske må holde seg sterk. Aldri gi seg selv om livet har sine nedturer, og legger til: Den største drømmen min er å vinne, og jeg håper at jeg når målet, forteller hun  til  S24.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6444

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top