Ina Kollset (21) deltar i skjønnhetskonkurransen i Polen

Foto/    Simen Gald

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AV/ Daniel DeNiazi,  ( Extraavisen )

 

 

 

 

 

Tidligere Miss Norway-deltaker og modell, Ina Kollset (21) skal i år delta i skjønnhetskonkurransen Miss Supranational i Katowice i Polen.Det kommer til å bli spennende, og jeg ser virkelig frem til det, sier Kollset til Extraavisen.no, som fikk vite om at hun ble tatt ut i Miss Superanational i desember.Er det samme konseptet som Miss

 

 

LES  SAKER  MED  INA  HER

 

 

Norway? Det er nesten snakk om samme konsept, men i denne konkurransen krever det litt mer av meg som deltaker. Man må være hundre prosent fokus på det man gjør. Når det gjelder sponsor så er det litt opp til meg selv, men det er jo utgifter på kjoler og tilbehør av det som kreves i en slik konkurranse.I fjor deltok Kollset for

 

Foto/ Simen Gald

 

andre gang i Miss Norway, og fikk en andreplass etter fjorårets vinner Sunniva Høiåsen Frigstad fra Vennesla. Dette førte til hun ble 1st runner up. Om noen uker skal jeg sammen med Sunniva øve på en del teknikker på å gå i høye hæler. Ser virkelig frem til å møte Sunniva igjen.Miss Supranational er en av de største konkurransene

 

 

innen skjønnhet, og finner sted ved den internasjonale kongresssenteret i Katowice i Polen hvert år. Nesten 80 nasjonaliteter deltar i konkurransen, og Kollset blir representant for Norge i den prestisjetunge konkurransen.Nylig ble hun omtalt i en av de største nettstedene innen skjønnhet, nemlig Angelopedia som har hovedkvarter

 

 

LES: Global Scandinavia Beauties 

 

 

i India. Hun har gjennom tiden høstet mye positiv kritikk fra journalister for hennes deltakelse.For meg handler det om å være fokusert på det jeg skal gjøre, og nå som jeg har deltatt i Miss Norway to ganger, så har jeg litt mer kjennskap i hva det handler om. Man blir litt varm i trøya, men det en treningssak.For tiden er Kollset sykepleierstudent ved høgskolen i Østfold. Hun er bosatt i Våler utenfor Moss.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6437

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top