Johnny Depp gikk av med seieren – vant mot Amber Heard

AV/   Mauricio  Evensen  /  Foto/    Harald Krichel

 

 

 

 

 

 

  •  Følg  Norge-Og-Verdens-Nytt  på  facebook   –  Få flere lesere  her  og  her

 

 

 

 

 

 

USA (Virgina) I seks uker har rettsaken mellom Johnny Depp og Amber Heard handlert om om ræekrenkelser. Nå kan Johnny Depp endelig gå ut av rettslokalet med seieren i behold. Da det passerte 21.00 norsk tid ble kjennelsen kjent for åpne kameraer verden over. Over dermed fikk Depp medhold på alle punkter i rettsaken. Avgjørelsen var enstemmig. Dte betyr dermed at Heard må ut med så godt som 15 millioner dollar i erstatning. Kjennelsen ble lest lest opp da Amber Head var tilstede. Johnny Depp skal ikke ha vært tilstede.Juryen har gitt meg livet tilbake. Sannheten vinner alltid, er Johnny Depps første reaksjon i en post på sin Instagram-konto.Han skriver at livet hans ble ødelagt for seks år siden da ekskonen kom med de grove anklagene mot ham. Han har sett den blomstrende karrieren sin, samt anerkjennelsen han hadde kollapse.Advokatene til Depp kom smilende ut av rettsbygningen. Vi er så takknemlig for juryens grundige arbeid, sier advokaten.Amber Heard deler også en reaksjon kort tid etter kjennelsen.Jeg er sønderknust, skriver hun i en melding på Twitter. Hun er svært skuffet over at bevisene hun framla ikke holdt, og mener dette er et tilbakeskritt for kvinner som blir utsatt for vold. Jeg er lei meg for at jeg tapte saken, men er enda mer lei meg for å ha mistet en rett jeg trodde jeg hadde som amerikaner – Ytringsfriheten.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6454

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top